چرا شرکت مخابرت حساسیت کارگزارن روستایی را در مورد برخی هیئت مدیره‌ها ندارد؟

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو هئیت رئیسه مجلس گفت: اطلاعات موثقی داریم شرکت مخابرات در برخی استان‌ها قرارداد کامل و دربرخی استان‌ها به روش دیگری در مورد کارگزاران روستایی عمل کرده و برخی هیئت مدیره شرکت مخابرات ۲ الی ۳ ساعت بیشتر فعالیت ندارند ولی حقوق کامل دریافت کرده و پاداش سالانه نیز دارند.

محمدحسین فرهنگی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از عملکرد شرکت مخابرات در مورد کارگزاران مخابرات روستایی انتقاد کرد و گفت: شرکت مخابرات باید رویه واحد در پیش گیرد.

وی افزود: قابل قبول نیست از سوی شرکت مخابرات در استان‌های مختلف سلیقه‌های مختلف حاکم باشد.

عضو هئیت رئیسه مجلس گفت: اطلاعات موثقی داریم شرکت مخابرات در برخی استان‌ها قرارداد کامل و در برخی استان‌ها به روش دیگری در مورد کارگزاران روستایی عمل کرده است.

نماینده تبریز در خصوص این عقیده شرکت مخابرات که معتقد است کارگزاران باید ۸ ساعت کامل کار کنند، گفت: شرکت مخابرات می‌تواند این موضوع را مدیریت کند.

وی افزود: همچنین مواردی را سراغ داریم که برخی هیئت مدیره شرکت مخابرات ۲ الی ۳ ساعت بیشتر فعالیت ندارند ولی حقوق کامل دریافت کرده و پاداش سالانه نیز دارند.

فرهنگی تأکید کرد: چرا شرکت مخابرات در خصوص این هیئت مدیره‌ها حساسیت به خرج نمی‌دهد اما در مورد کارگزاران روستایی مخابرات این گونه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.