چرا مرگ بر آمریکا شعار اصلی ما است؟

فروردین ۱۴۰۳

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص)، شعار مرگ بر آمریکا را شعار اصلی مراسم ۱۳ آبان اعلام کرد.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، “جعفر لایق حقیقی” در نشستی به مناسبت فرا رسیدن روز ۱۳ آبان ، با اشاره به مذاکرات تازه ایران و غرب، گفت: شعار مرگ بر آمریکا شعار اصلی ما خواهد بود و تا زمانی که مقام معظم ولایت و رهبری، آمریکا را غیرقابل اطمینان می‌دانند ما به گفتن این شعار ادامه می‌دهیم.
 
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) با تأکید بر لزوم توضیح اتفاقات حوزه دیپلماتیک ایران برای دانش‌آموزان، تصریح کرد: دانش‌آموزان در سنی قرار دارند که احساس‌شان بر عقل‌شان غلبه می‌کند. ما باید با زبان آنان برایشان فرق بین مذاکرات دیپلماتیک و خط قرمز‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی را توضیح دهیم.

لایق حقیقی افزود: باید بگوییم که چرا مرگ بر آمریکا شعار اصلی ما است. باید تاریخ کشورمان را از آنجایی که آمریکا وارد برنامه‌ریزی‌های ایران شده بازگو کنیم تا دانش‌آموزان نسل چهارم انقلاب نیز بدانند آمریکا چه ضررهایی به ایران زده است.

وی گفت: ما حتی به مسئولان اردوهای راهیان نوری که در هفته بسیج دانش‌آموزی به سمت جنوب حرکت خواهند کرد گفته‌ایم با جدیت تمام این شعار را سر دهند.
 
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) با بیان این‌که برنامه‌های امسال ویژه‌تر از سال‌های دیگر است، خاطر نشان کرد: ویژگی برنامه‌های امسال، فضای سیاسی موجود در کشور و بحث روز مذاکره با غرب و آمریکا است. حلقه‌ صالحین، برنامه‌های صبحگاه سراسری و برنامه‌های کوهنوردی و … از جمله برنامه‌های این هفته بسیج دانش‌آموزی خواهد بود.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.