چرا وزارت ورزش می خواهد رویانیان حتما از پرسپولیس برود؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – وزارت ورزش همچنان به دنبال راهکاری است که منجر به جدایی رویانیان از پرسپولیس شود.

مهدیه جباری: وزارت ورزش همچنان به دنبال رسیدن به ترکیبی برای هیات مدیره پرسپولیس است که حاصلش کنار رفتن رویانیان از این تیم شود. بعد از هیاهوی بسیار چند هفته قبل حالا مذاکرات سجادی با گزینه های مختلف به جمع بندی نزدیک تر می گردد. رویانیان که در اواسط دولت دهم راهی ورزش شد با مواضعی که با بعضی از اعضای کابینه گرفت روز به روز از دولتی ها دور و دورتر شد.
به گزارش ممتاز ؛ او یک به یک پست هایش را از دست داد تا اینکه سرانجام تنها سمتش در دولت شد مدیریت پرسپولیس . جایی که مجوزش از سوی هیات دولت برای این پست هم تمدید نشد اما دوستانش در ستاد کل نیروهای مسلح بسیار به این مسئله ایرادی نمی گرفتند چون می خواستند تغییرات روزهای پایانی دولت هم سپری شود.
ناگهان اما بعد از یک دیدار ورزشی علی پروین با رئیس جمهور نظر دولت به رویانیان بدتر از قبل شد. وزارت ورزش مامور به تغییرات در تیم می گردد. علی پروین بعد از آن دیدار می گوید رئیس جمهور پای نامه اش پاراف کرده تا او مالکیت پرسپولیس را برعهده داشته باشد. از سوی دیگر وزارت هم ترجیحش بر این بود تا رویانیان را عضو هیات مدیره نگه دارد و کامبوزیا را مدیر کند. اختلاف این ها رسانه ای شد و کار به جاهای باریک کشید. وزیر که نمی خواست روبروی مردم بایستد ، تغییرات را به تعویق انداخت اما فشارها ادامه داشتند. او باید تغییرات را حتما انجام می داد. پیشکسوتان تیم یک به یک از حضور در هیات مدیره طفره رفتند تا بحث مدیریت تیم توسط ناصر شفق مطرح شود. شفق که خودش می گوید ترجیحش حضور در هیات مدیره پرسپولیس است اما این فشار بیش از حد برای رفتن رویانیان را بسیاری ناشی از دیدار علی پروین با شخص رئیس جمهور می دانند.
۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.