چشم جایگاهداران CNG به آسمان‌‌ ‌دولت

چشم جایگاهداران CNG به آسمان‌‌ ‌دولت

چشم جایگاهداران CNG به آسمان‌‌ ‌دولت

ممتازنیوز: عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت:‌ با وجود نامه نگاری‌های متعدد جایگاهداران با وزیر نفت و معاون اول رئیس جمهوری، اما هنوز پس از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها کارمزد آن‌ها افزایشی نداشته است.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از خانه ملت، موسی احمدی با اشاره به بازدیدهای اخیر کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی از جایگاه‌های CNG، تصریح کرد: جایگاهدارانی که چنین سرمایه‌گذاری‌هایی را انجام داده‌اند متأسفانه حتی با وضعیت کنونی هزینه‌ای که صرف کرده‌اند هم به دست نمی‌آورند.
نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به نامه‌نگاری‌های فراوان اتحادیه جایگاهداران CNG با مسئولان به ویژه وزیر نفت و معاون اول رئیس جمهوری انتظار دارند که کارمزد و دست‌مزدها افزایش داشته باشد.
وی با اشاره به تعطیلی و ورشکستگی بسیاری از جایگاه‌های CNG در سراسر کشور، ادامه داد: پس از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها دستمزدها و کارمزدهای جایگاهداران با وجود افزایش قیمت‌ها ثابت مانده است.
این عضوغیرثابت کمیسیون اصل نودم مجلس با بیان‌اینکه باید به صورت کارشناسانه مسئله جایگاهداران CNGمطرح باشد ازطرح این موضوع در کمیسیون انرژی خبر داد و گفت: کمیسیون انرژی پس از اظهارنظرها و بررسی‌های لازم ضرورت دارد این مطالبه جایگاهداران را پیگیری کند.
احمدی تصریح کرد: وقتی بستری برای سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود باید عوامل جذب سرمایه نیز در کنار آن موجود باشد به طوری که سرمایه‌گذاری‌های مناسبی صورت بگیرد.
وی با اشاره به افزایش مصرف بنزین در داخل کشور و از سرگیری تولید بنزین در پتروشیمی‌ها، تصریح کرد:‌ متأسفانه محدودیت‌های استفاده از سوخت CNGما را مجاب به استفاده روز افزون از بنزین می‌کند و این استفاده زیاد از بنزین مضررات زیادی برای بخش‌های تولیدی و زیست محیطی به دنبال دارد.
احمدی یادآور شد: زمانی دشمن تهدید می‌کرد که اگر بر سر آمارمان‌های خود ایستادگی کنید، شیر بنزین را بر شما می‌بندیم اما امروز ورود ما به بحث CNGاین ابزار تحریمی را از دست دشمن گرفتیم.
عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: متأسفانه ما از طرفی خودروهای فراوانی را وارد بازار کرده‌ایم و در کنار آن بدون حمایت از بخش خصوصی سرمایه‌گذار انتظار داریم مصرف بنزین در کشور هم با صرفه‌جویی همراه شود.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.