چلسی دو بازیکن جدید جذب کرد

باشگاه چلسی اعلام کرد که با سزار ازبلیکوتا مدافع اسپانیایی مارسی و ویکتور موزیس هافبک ویگان اتلتیک به توافق نهایی رسید و رسما قرارداد امضا کرد.

به گزارش ایسنا ،این باشگاه انگلیسی رقم قرارداد این دو بازیکن را اعلام نکرد اما رسانه‌های انگلیسی خبر دادند که رقم انتقال سزار ۱۱ میلیون دلار و موزیس ۹ میلیون پوند است.

سایت رسمی باشگاه چلسی به نقل از مدافع اسپانیایی جدید این تیم نوشت: در جناح راست بازی می‌کنم. ماموریت اصلی من دفاع است اما دوست دارم که در کارهای هجومی هم شرکت کنم. بازی رو به جلو را دوست دارم و می‌خواهم در کارهای هجومی هم به تیم کمک کنم. بسیاری از بازی‌های رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را از تلویزیون دیده‌ام. در ابتدا بازی کردن در این لیگ سخت خواهد بود. اما رفته رفته عادت خواهم کرد. امیدوارم که بتوانم به سرعت خود را با شرایط بازی در چلسی و انگلیس تطبیق دهم.

این مدافع اسپانیایی فوتبال حرفه‌ای خود را در اوساسونا شروع کرد و در سال ۲۰۱۰ به مارسی فرانسه پیوست. وی تاکنون برای تیم ملی اسپانیا به میدان نرفته است و بعد از خوان ماتا، اوریول رومیو و فرناندو تورس چهارمین بازیکن اسپانیایی چلسی خواهد بود.

موزیس ۲۱ ساله هم اهل نیجریه است او قبل از اینکه در سال ۲۰۱۰ به ویگان بپیوندد در کریستال پالاس بازی می‌کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ولید عاشوری راد:

    لیواندوسکی .و .دوید سیلوا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.