چمن ورزشگاه بازی پرسپولیس را لغو کرد

خبرگزاری فارس: به دلیل چمن نامطلوب ورزشگاه شهید شیرودی بازی دوستانه پرسپولیس مقابل همتای ورامینی خود لغو شد.

 تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگشت مانوئل ژوزه از پرتغال قرار بود از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه شماره ۲ شهید شیرودی به مصاف پرسپولیس ورامین برود.

با توجه به اینکه بازی دوستانه پیکان و صبای قم در ورزشگاه خیریه عمل برگزار شد و زمین چمن ورزشگاه درفشی‌فر نیز زیر کشت است، پرسپولیسی‌ها مجبور شدند تا به دنبال زمینی دیگر برای بازی باشند.

ابتدا آنها زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی را انتخاب کردند اما به دلیل اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان در آن زمین تمرینات اختصاصی خود را برای دیدار مقابل کره جنوبی انجام می‌دهد، کی‌روش مخالفت خود را با بازی قرمزپوشان در آن زمین اعلام کرد. سپس مسئولان باشگاه پرسپولیس با سران مجموعه ورزشی شیرودی جهت برگزاری دیدار به توافق رسیدند.

پرسپولیسی‌ها امروز (پنجشنبه) ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه شهید شیرودی حضور پیدا کردند. ژوزه از نخستین نفراتی بود که زمین بازی را مورد ارزیابی قرار داد اما به دلیل چمن بلند ورزشگاه و زمین نامناسب دستور داد این بازی لغو شود.

ژوزه از کیفیت زمین چمن شیرودی بسیار ناراحت بود. به همین دلیل این بازی با تصمیم کادر فنی پرسپولیس لغو شد. قرمزپوشان که روز جمعه قرار بود استراحت کنند، با تصمیم مانوئل ژوزه تمرینات خود را دنبال خواهند کرد و به جای روز جمعه امروز استراحت یک روزه آنها حساب شد.

پرسپولیسی‌ها در میانه هفته جاری نخستین دیدار تدارکاتی خود را در صورت پیدا کردن چمن مناسب برگزار خواهند کرد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.