چند خبر از جشنواره تئاتر مقاومت، انقلاب و دفاع مقدس

فروردین ۱۴۰۳

حسین مسافر آستانه در نشست تخصصی دبیران جشنواره های مختلف سخنرانی می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین، در این نشست، که در حاشیه برگزاری بازار تئاتر کودک و نوجوان برگزار خواهد شد، حسین مسافرآستانه دبیر چندین دوره جشنواره تئاتر بین المللی فجر، عاشورائیان، بسیج، مقاومت و دبیرکنونی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) سه شنبه، ۱۱ تیرماه، ساعت ۱۵درمحل برگزاری نمایشگاه حضور خواهد یافت.

بازار تئاتر کودک و نوجوان با شعار “امروز، کودکی را به تئاتر ببریم” با دبیری مجید امرایی در مرکز آفرینش‌ های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان حجاب تهران، برگزار می‌شود.

بخش کودک و نوجوان و عروسکی چهاردهمین جشنواره تئاترمقاومت (انقلاب و دفاع مقدس )نیز نیمه شهریورماه، با دبیری حسین مسافرآستانه، در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

حضور نویسندگان برجسته تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در غرفه جشنواره تئاتر مقاومت و سازمان بسیج هنرمندان
سید حسین فدایی حسین، شهرام کرمی و منوچهر اکبرلو در غرفه چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت و سازمان بسیج هنرمندان حضور پیدا کردند.

به گزارش دریافتی پایگاه اینترنتی ایران تئاتر از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس)، سید حسین فدایی حسین، شهرام کرمی و منوچهر اکبرلو با حضور در غرفه جشنواره چهاردهم در گفت و گویی بر جدی گرفتن بحث نمایشنامه در حوزه کودک و نوجوان و عروسکی تاکید و آمادگی خود را برای تولید متون نمایشی فاخر در حوزه تئاتر مقاومت برای کودکان و نوجوانان اعلام کردند.

در غرفه انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و سازمان بسیج هنرمندان، که از یکشنبه، ۹ تیرماه، پذیرای علاقه مندان است، عروسک ها، تصاویر، فیلم ها و نماهنگ ویژه ای در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

حضور نمایشی از تولیدات چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت و سازمان بسیج هنرمندان در بازار تئاتر کودک و نوجوان
نمایش “قصد رقص قاصدک” از تولیدات چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت و سازمان بسیج هنرمندان در بازار تئاترکودک و نوجوان به اجرا درآمد.

به گزارش دریافتی پایگاه اینترنتی ایران تئاتر از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس)، این نمایش به کارگردانی رضا یونس فرد از استان مرکزی در بازار تئاتر کودک و نوجوان به اجرا درآمد که با استقبال مخاطبان کودک و نوجوان همراه بود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.