چهاردهمین تله کام صبح پنجشنبه با حضور وزیر ارتباطات افتتاح می گردد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و اطلاع رسانی فردا پنج شنبه چهارم مهرماه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گشایش می یابد.
 
در چهاردهمین نمایشگاه ایران تله کام، ۲۰۱ شرکت و واحد تولیدی داخلی و ۶۰ شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنان از ۱۲ کشورجهان آخرین دستاوردهای خود را در زمینه ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات در معرض دید کارشناسان و علاقه‌مندان خواهند گذارد.
 
شرکت‌های خارجی شرکت کننده یا نمایندگی های آنان از کشورهای کشور امارات متحده عربی، انگلیس ، آلمان، تایوان، چین، ژاپن، فرانسه ، کانادا، کره جنوبی ، لهستان، هلند و هند در نمایشگاه حضور خواهند یافت. ایران تله کام ۲۰۲۴ در سالن‌های ۶، ۷ ،۸-۹، ۱۰-۱۱، ۱۲-۱۳، ۲۷، ۲۵A و فضای باز مربوطه برگزار خواهد گردید، و از ویژگی‌های این نمایشگاه می‌توان به حضور فعال و گسترده بسیاری از بزرگ‌ترین و فعال‌ترین شرکت‌های دولتی وخصوصی مخابراتی کشورمان و واحدهای تحقیقاتی و پژوهشی مربوطه اشاره نمود.
 
نمایشگاه ایران تله کام ۲۰۲۴ از تاریخ ۴ تا ۷ مهر ماه از ساعت ۹ صبح لغایت ۴ بعد از ظهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.