چهارمین جشنواره سراسری حدیث ارتش برگزار می‌شود

اردیبهشت ۱۴۰۳

چهارمین جشنواره سراسری حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲۶ و ۲۷ مرداد ماه جاری به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار می شود.

 به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا واحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش ضمن اعلام خبر فوق، هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش، برجسته‌سازی و اهمیت موضوع عترت در کنار قرآن کریم دانست و افزود: تلاش ما در این جشنواره وارد کردن احادیث کاربردی به زندگی روزمره است.
 
حجت الاسلام والمسلمین واحدی در ادامه تصریح کرد: مراحل مقدماتی چهارمین جشنواره حدیث ارتش از مدت ها قبل با برنامه ریزی های صورت گرفته  و معرفی منابع مورد نظر به صورت جداگانه در سطح یکان های مختلف ارتش، ویژه خواهران شاغل، دانشجویان دانشگاه آجا و خانواده های کارکنان انجام شده که بیش از ۱۰ هزار نفر در آن شرکت  داشته اند.
 
معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش، خاطر نشان کرد: در سطح ادارات عقیدتی سیاسی آجا نیز بیش از هزار نفر از کارکنان در این دوره مسابقات شرکت کرده اند که منتخبین در اولین روز جشنواره به ۷۰ سوال تستی و تعدادی سوال تشریحی پاسخ خواهند داد و در نهایت ۴۰ نفر از برترین ها، هدایایی دریافت خواهند نمود.
 
گفتنی است چهارمین جشنواره حدیث ارتش از ۲۶ مرداد آغاز و از برگزیدگان آن طی مراسم اختتامیه ۲۷ مرداد تجلیل به عمل خواهد ‌آمد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.