چهارمین آلبوم سامی یوسف با نام «سلام» منتشر شد

۲۶ آبان ،

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: چهارمین آلبوم سامی یوسف با نام «سلام» توسط «ای تی ام اینترنشنان» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، دو سال انتظار هواداران سامی یوسف خواننده مطرح و مسلمان ایرانی الاصل به پایان رسید و پس از فروش میلیون ها نسخه و موفقیت بی سابقه آلبوم های قبلی «المعلم»، «امت من» و «هر جا که هستی» در اکثر کشور های دنیا، بالاخره چهارمین آلبوم رسمی وی هم با نام «سلام» منتشر شد.

این آلبوم ۱۶ قطعه دارد که آهنگسازی همه قطعات به غیر از قطعه «TO GUIDE YOU HOME» توسط سامی یوسف انجام شده است.

از نکات جالب توجه این اثر همکاری سامی یوسف با پدر خود، بابک رادمنش هنرمند مطرح موسیقی ایرانی است که در قطعه «DRYER LAND» با وی همخوانی کرده و در قطعه ای دیگر «ALL I NEED» سروده وی به فارسی را سامی یوسف خوانده است، همچنین این خواننده در آلبوم «سلام» قطعه آذری «کوچه لره سو سپمیشم» را به انگلیسی بازخوانی کرده و آهنگ بی کلام این اثر قدیمی را به عنوان قطعه آخر آلبوم انتخاب کرده است.

مخاطبین علاقه مند برای تهیه این آلبوم به صورت نسخه اصلی می توانید از اینجا به سایت رسمی سامی یوسف مراجعه و آن را خریداری کنید.

همچنین در ادامه می توانید دموی آلبوم «سلام» و قطعات «این یک بازی است»، «یاد تو» و «من امید شما هستم» که قبلا از این آلبوم به صورت تک آهنگ منتشر شده اند را با اجازه صاحب اثر از طریق موسیقی ایرانیان دانلود نمایید.

  • دانلود دموی آلبوم «سلام»
  • دانلود «این یک بازی است»
  • دانلود «یاد تو»
  • دانلود «من امید شما هستم»

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.