چهار تیم تازه به لیگ برتر وزنه‌برداری اضافه می‌شوند

۰۷خردادماه،

gholamnejad (4).jpg

رییس سازمان لیگ وزنه‌برداری از اضافه شدن چهار تیم تازه به جمع تیم‌های حاضر در لیگ برتر خبر داد.

حسین اقبالپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: نشست هماهنگی لیگ برتر وزنه‌برداری با حضور نماینده تیم‌های نیروی زمینی، مناطق نفت خیز جنوب، ملی حفاری، عقاب، پدافند هوایی، پیکان، هیات اصفهان و بوشهر برگزار شد و با بررسی آیین‌نامه برگزاری مسابقات به تبادل نظر پرداختیم که اکثر موارد آیین‌نامه سال قبل، به تصویب رسید. البته بررسی بعضی موارد از قبیل مسائل مربوط به تیم ملی و ملی‌پوشان باقی ماند که در جلسه دوم که تا یک ماه آینده برگزار می‌شود آنها را بررسی و با تصویب آیین‌نامه، رقابت‌ها را آغاز می‌کنیم.

اقبالپور در پاسخ به این سوال که آیا امسال تیم‌های تازهی به جمع تیم‌های حاضر در لیگ برتر اضافه خواهند شد؟ تصریح کرد: تیم‌های پیکان و نماینده اصفهان برای اولین بار وارد صحنه لیگ برتر می‌شوند و قرار است تیمهای پرسپولیس و دانشگاه آزاد اسلامی نیز بر تیم‌های حاضر در لیگ برتر اضافه شوند که در جلسه بعدی هماهنگی لیگ، تکلیف حضور این دو تیم نیز مشخص می‌شود. امیدوارم با حضور این تیم ها مسابقات لیگ برتر امسال از هیجان خاصی برخودار شود و تنور رقابت‌ها داغ تر از سال قبل باشد.

وی دربارهٔ زمان آغاز رقابت‌های لیگ برتر نیز بیان کرد: مسابقات لیگ برتر از بیست و دوم مرداد ماه در پنج مرحله برگزار می‌شود که هفته‌ اول بیست و دوم تا بیست و پنجم مرداد ماه است. همچنین بیست و ششم تا بیست و نهم شهریور هفته‌ دوم، هفتم تا دهم آبان هفته‌ سوم ، پنجم تا هشتم آذر هفته‌ چهارم و بیست و ششم تا بیست و نهم آذر، زمان هفته‌ پایانی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.