چهار جایزه برای روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران

چهار جایزه برای روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران

جام جم آنلاین: در نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت، معدن و تجارت، روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران توانست چهار جایزه را از آن خود کند.

به گزارش روز یکشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، در آیین پایانی این جشنواره که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران توانست در رشته های انتشارات، تبلیغات، ارتباطات رسانه ای و ایده های برتر حایز رتبه شود.

در این رقابت که در بین مجموعه سازمان های تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت و در میان بیش از دو هزار و ۶۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره به انجام رسید رتبه نخست در رشته ایده های برتر، رتبه دوم در رشته تبلیغات، رتبه سوم در رشته ارتباطات رسانه ای و رتبه سوم در رشته انتشارات از آن روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران شد.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان توسعه تجارت ایران این جوایز را حاصل دانش محوری، برنامه محوری و روح همکاری و تعامل برون و درون سازمانی در فعالیت های روابط عمومی این سازمان دانست.
حمید کارگر افزود: روابط عمومی بیش از هر چیز برای کامیابی در مسیر دستیابی به اهدافی که برای آن ترسیم شده است نیاز به خودباوری دارد.

وی افزود: وقتی این باور به خود در کنار دانش و تجربه قرار گیرد و هنر و مهارت ارتباطی نیز با آن عجین شود، می تواند دیگران را نیز به باور داشتن وادار کند.

کارگر در ادامه تاکید کرد: در کنار همه آموزه هایی مانند داشتن دانش، مهارت، تجربه و… باید خود را باور داشت و در مسیر اثبات خود به مدیران، رسانه ها و مخاطبان تلاش کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.