چهار حادثه پزشکی بر اثر زلزله

زلزله امشب شیراز چهار حادثه پزشکی را رقم زد.

به گزارش بی باک به نقل از مهر، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان فارس اعلام کرد: درپی وقوع زلزله در ساعت ۲۰ و ۲۶ دقیقه امشب چهارشنبه بلافاصله پس از اعلام سازمان لرزه نگاری و تعیین اعلام کانون زلزله نزدیکترین آمبولانس به کانون زلزله برای بررسی حوادث احتمالی به محل اعزام شد.

مهناز ده بزرگی ادامه داد: خوشبختانه مورد خاصی مشاهده نشد و در این فاصله اقدامات اولیه توسط اتاق بحران دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفت از جمله آماده باش بیمارستان سروستان،بیمارستان سیار و …. است.

وی تصریح کرد: تعداد تماسهای تلفنی با اورژانس ۱۱۵ در یک ساعت اول پس از حادثه دو برابر شده و ۱۲۰ تماس در یک ساعت اول با این مرکز صورت پذیرفته و ۴۵ ماموریت نیز انجام شده و خوشبختانه تنها چهار مورد حادثه مربوط به زلزله گزارش شد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان فارس اعلام کرد: از این چهار مورد سه مورد بر اثر سقوط از پله و ضربه به پا بود که دو مورد آن به بیمارستان شهید دکتر چمران و شهید رجایی منتقل و یک مورد دیگر در محل درمان شد و مورد دیگر به علت ترس از زلزله دچار استرس شده و در محل مورد مداوا قرار گرفت.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.