چهار کومیته‌کا اعزامی به اندونزی مشخص شدند

۱۰م اسفند ،

مرحله دوم انتخابی داخل اردویی تیم ملی کاراته امروز (پنجشنبه) برگزار شد که در جریان آن ۴ کومیته‌کا اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی مشخص شدند و ۱۷ نفر در اردو باقی ماندند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و به نقل از فدراسیون کاراته، مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته امروز در سالن شهید کبکانیان تهران و با حضور “علیرضا سمندر” و “محسن آشوری” سرپرست و دبیر فدراسیون کاراته و اعضای کادر فنی تیم ملی برگزار شد، که در پایان و در وزن ۵۵- کیلوگرم، وحید حسنی‌پور، در وزن ۷۵-کیلوگرم، سعید حسنی‌پور، در وزن ۸۴-کیلوگرم، مهدی سلطانی و در وزن ۸۴+کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب به عنوان نفرات اعزامی تیم ملی کاراته به بازی‌های کشورهای اسلامی معرفی شدند.

همچنین کادر فنی تیم ملی در پایان نشستی که امروز برگزار کرد به این نتیجه رسید که نفرات برتر اوزان ۶۰ – و ۶۷ – کیلوگرم برای اعزام به بازی‌های کشورهای اسلامی که خرداد ماه در اندونزی برگزار می‌شود را پس از بررسی‌های بیشتر اعلام می‌کند.

اسامی ۱۷ کاراته‌کایی که در اردوی تیم ملی باقی ماندند به شرح ذیل است:

وزن۵۵ -کیلوگرم: وحید حسنی پور و مجید حسن نیا

وزن ۶۰-کیلوگرم: هامون درفشی پور و امیر مهدی زاده

وزن ۶۷-کیلوگرم: حامد زیگساری، حسین سمندر و سعید احمدی

وزن ۷۵-کیلوگرم: سعید حسنی پور، رضا بهرام پور، ابراهیم حسن بیگی و بهمن عسگری

وزن ۸۴-کیلوگرم: مهدی سلطانی، علی فداکار و هادی صفی

وزن۸۴+کیلوگرم: ذبیح اله پورشیب، میلاد یاری، سجاد گنج زاده، سامان حیدری و پیمان سلطانیان.

امیر مهدی زاده و سعید احمدی قهرمان و نایب قهرمان جهان که به سبب مصدومیت در انتخابی‌های اخیر شرکت نکردند پس از برطرف شدن مصدومیتشان به اردوی تیم ملی می پیوندند.

به گزارش ایسنا، دومین مرحله اردوی تیم ملی کاراته ایران که هم اکنون در سالن شهید کبکانیان برپا شده است تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.