چه خبر از جشنواره تئاتر مقاومت؟

فروردین ۱۴۰۳

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر مقاومت گفت: آثار منتخب بخش تئاتر جشنواره سراسری مقاومت برای ارزیابی و داوری نهایی در اختیار هیئت داوران قرار داده شده است.

سعید نجفیان، دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره سراسری مقاومت در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: بازخوانی آثار متقاضی بخش تئاتر انجام شده و نتایج به دبیرخانه ارسال شده‌اند.

وی تصریح کرد: آثار منتخب بخش تئاتر جشنواره سراسری مقاومت برای ارزیابی و داوری نهایی در اختیار هیئت داوران قرار داده شده است.

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر مقاومت با اشاره به رشد کمی آثار در این بخش افزود: چون براساس فراخوان محدودیت‌هایی منظور شده بود و هنرمندان متقاضی در روزهای اول تصور می‌کردند که باید آثارشان براساس ۲۰ کتابی باشد که از سوی دبیرخانه معرفی شده است لذا پس از اعمال اصلاحیه در فراخوان و تمدید مهلت ارسال آثار با حجم قابل ملاحظه‌ای از نمایشنامه‌های متقاضی شرکت در این بخش مواجه شدیم.

نجفیان ادامه داد: در روزهای برگزاری بخش‌های خیابانی، عروسکی و کودک و نوجوان این جشنواره در تبریز به عنوان میزبان دوم جشنواره شاهد برپایی کارگاه‌هایی آموزشی با حضور کارشناسان تئاتری از سوئد و ترکیه خواهیم بود ضمن آنکه مدیر تئاتر استانبول نیز از جمله داوران و ارزیابان این بخش‌ها در تبریز خواهد بود.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.