چه مردانی به جای همسر در جستجوی مادر دوم هستند؟

برای آنکه بدانید چه مردانی در ازدواج به جای همسر به دنبال مادر دوم هستند خواندن مطلب زیر را از دست ندهید؟

دکتر فربد فدایی مدیر گروه روان پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مورد ازدواج موفق فقط یک عامل را نمی توان موثر دانست و عوامل زیادی در آن نقش دارد.
وی تصریح کرد: از جمله عواملی که در ازدواج موفق نقش دارند می توان به عوامل بیولوژیک، عوامل روانشناختی، عوامل جامع شناختی و دیدگاه های عقیدتی را بر شمرد.
فدایی عنوان کرد: بنابراین سن طرفین و تفاوت سنی آنان فقط یکی از عوامل متعدد بین متغیر های گوناگون است اما به طور کلی هر اندازه که معیار های چهار گانه مورد خطر بیشتر رعایت شود امکان موفقیت ازدواج نیز بیشتر است.
این متخصص متذکر شد: بالاتر بودن سن ازدواج نسبت به مرد از عواملی است که امکان ازدواج موفق را کمتر می کند زیرا اگر چه ممکن است در ابتدا تفاوت سنی زن و شوهر جلب نظر نکند اما با گذشت زمان تفاوت آشکار تر می شود.
فدایی خاطر نشان کرد: برای نمونه در حالیکه مرد در دوران جوانی است زن پا به دوران یائسگی می گذارد و از طرف دیگر مردی که حاضر می شود با زنی ده سال مسن تر از خود ازدواج کند به طور احتمالی از نظر شخصیتی مشکلاتی دارد و یا در جستجوی مادر است نه همسر!./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.