چه کارهایی را در رابطه جنسی انجام ندهیم !

کارهایی هستند که در طول رابطه ی جنسی بهتر است انجام نگیرند در حالیکه بسیار افراد آگاهی کامل را نداشته و دست به انجام این کارها در طول رابطه می زنند.

 

به گزارش ممتاز نیوز کارهایی مانند نبوسیدن همسر در طول رابطه یا مهمتر از آن عدم توجه به ارضاء شدن یا نشدن او صدمات جبران ناپذیری به رابطه ی همسران وارد می کند.

در این مقاله سعی شده تا شما را با کارهایی که به رابطه جنسی شما صدمه وارد میکند آشنا کنیم تا با پرهیز از انجام این کارها رابطه زناشویی خود را محکم تر و با صمیمت بیشتری ادامه دهید.

 

نبوسیدن : بسیاری از افراد به ویژه زنان زمان برقراری رابطه همسرشان را نمی بوسند. شاید موقعیت این اجازه را به آن ها نمی دهد. با این وجود، بوسیدن همسرتان در طول رابطه بسیار توصیه می شود.

لمس بخش هایی از بدن قبل از آمادگی همسر:در حالی که بسیاری از افراد از این کار لذت می برند اما گفتنی است که قبل از آمادگی همسرتان نباید این کار را انجام دهید زیرا ممکن است موجب ناراحتی و درد در او شود یا به سادگی موجب ترسیدن او شود. بنابراین قبل از انجام این کار و لیسیدن گوش، گردن، شانه یا هر قسمت دیگر بدن اطمینان حاصل کنید که او به اندازه ی کافی هیجان زده است و تحریک شده است.

چشم پوشی از بقیه ی بخش های بدن : لازم است بدانید که باید به بخش های دیگر بدن همسرتان نیز توجه کافی داشته باشید. زانوها، شکم، پشت، کمر مردان نیز مانند این قسمت های بدن زنان بسیار تحریک کننده ی احساسات جنسی آنان می باشند.

انداختن تمام وزن بدن روی همسر: از این کار به شدت بپرهیزید زیرا موجب آزار و ناراحتی همسرتان میشود.

خیلی زود یا خیلی دیر رسیدن به اوج لذت:این به ویژه برای مردان خیلی مهم است. مردان باید توجه کنند که به محض رسیدن به اوج لذت همسر خود را رها نکنند چرا که او ممکن است ارضا نشده باشد. خیلی کم یا زیاد انجام دادن این کار موجبات نارضایتی همسر را فراهم می آورد و آن ها باید توجه کنند که همسرشان نیز در رابطه ارضاء شود. .

ساکت بودن آیا دوست دارید که بدانید همسرتان در چه حالتی است و به اندازه ی کافی لذت می برد یا نه؟ پس خودتان نیز نباید ساکت باشید و زمانی که لذت می برید بیان کنید. گفتن جمله ی ساده ای مانند” احساس بسیار خوبی دارم” کافی است.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.