چه کسی جای مارچیونه را می​گیرد؟

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 چه کسی جای مارچیونه را می​گیرد؟

چه کسی جای مارچیونه را می​گیرد؟

ممتازنیوز: بعد سرگیو مارچیونه چه کسی در رأس اتحاد فیات کرایسلر قرار خواهد گرفت، این سؤالی است که از همین حالا ذهن خیلی از تحلیل گران را به خود مشغول کرده است.

به گزارش ممتازنیوز، خیلی از شرکت ها هستند که مدیرانشان یک شبه تغییر می کند و آب از آب تکان نمی خورد و شرکت به راه خود ادامه می دهد. اما در برخی از شرکت ها همه چیز به یک نفر ختم می شود. مثال واضح آن اتحاد رنو-نیسان است که همه چیز حول یک چهره میگردد و آن هم کارلس قصن است. کارلوس تاوارس قائم مقام قصن هم با همه توانمندی هایش در سایه کارلوس قصن قرار گرفته بود و سرآخر هم مجبور شد رنو-نیسان را ترک کند.
رنو-نیسان تنها اتحادی نیست که دو خودروساز را در دو نقطه بسیار دور از جهان به هم پیوند داده، فیات از ایتالیا و کرایسلر از ایالات متحده هم اتحادی تشکیل داده اند که چهره محوری و اصلی در آن سرگیو مارچیونه است. تصور این که این اتحاد بین مارچیونه به چه وضعی می افتد بسیار دشوار است. برای همین همیشه سؤال به قوت خود باقی است که چه کسی جای او را می گیرد.
مارچیونه در مصاحبه ما اتوموتیونیوز در سال ۲۰۱۲ گفته بود که زودتر از ۲۰۲۲ و دیرتر از ۲۰۲۲ کنارگیری نخواهد کرد. حالا هم که از او می پرسند می گوید تا ۲۰۱۶ خواهد بود.
جان الکان رئیس هیئت مدیره فیات می گوید مارچیونه هنوز ۶۱ سال دارد و می تواند بیشتر بماند. زمانی که بازنشسته شود، نامزدهای متعددی برای جایگزینی او وجود دارد. در حال حاضر اتحاد فیات-کرایسلر بیش از ۲۰ مدیر ارشد اجرایی دارد که دو غول خودروسازی از ایتالیا و آمریکا را هدایت می کنند. از مهمترین کاندیدهای مدیر عاملی فیات-کرایسلر می توان به این اسامی اشاره کرد: مایک مانلی مدیر برند جیپ؛ الفدو آلتاویلا مدیر فروش اروپا، خاورمیانه و آفریقا ؛ راید بیگلاند مدیر برند رام و ریچارد پالمر مدیر عملیاتی اتحاد فیات-کرایسلر
به احتمال زیاد هیچ کس نمی تواند مانند مارچیونه صاحب هر دو عنوان به طور همزمان شود برای همین مدیر عاملی فیات از کرایسلر بعد از مارچیونه از هم جدا خواهد شد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.