چیلاورت: رفتار مورینیو با کاسیاس متناقض است

۱۵اردیبهشت،

خوزه لوئیس چیلاورت یکی از بزرگترین دروازه‌بانان دنیا در ۲۰ سال قبل بوده است. صحبت‌های چیلاورت اعتبار فراوانی در آمریکای جنوبی دارد. وی در گفت‌و‌گویی که در بوینس‌آیرس با مارکا انجام داد، به شدت مقابل حملات مورینیو از ایکر کاسیاس حمایت کرد.

به گزارش فارس، وی در این باره اظهار داشت: مورینیو وقتی می‌گوید کاسیاس خودش را به عنوان یک اولویت مطرح کرده است، رفتارش با او تناقض دارد: مورینیو نمی‌تواند اشتباهات خودش را نادیده بگیرد و فقط اشتباهات دیگران را به رخ بکشد. می‌خواهم به مورینیو بگویم «نامبر وان» ها در این دنیا دست‌نیافتنی می باشند و ایکر کاسیاس هنوز غیرقابل دسترس و بهترین است.

دروازه‌بان سابق پاراگوئه بر این باور است دروازه‌بان رئال مادرید مورد بی‌عدالتی قرار گرفته و افزود: درست است که دیگو لوپز کارش را خوب انجام می‌دهد اما سرمربی رئال مادرید باید به کاسیاس اجازه دهد حالا در یک بازی شرکت کند. نمی‌توانید او را همیشه روی نیمکت بنشانید تا فصل را این طور بد به پایان برساند. دروازه‌بان کمی مثل او وجود دارند و باید از آنها مراقبت کرد.

چیلاورت خاطرنشان کرد: به ایکر توصیه می‌کنم صبر داشته باشد و در این شرایط منطقی رفتار کند. او باید خونسردی‌اش را حفظ کند، بداند که هواداران عاشقش می باشند و به ارزش او آگاهند. ممکن است مورینیو اشتباه کند اما شرایط واقعی این است که رئال مادرید بدون ایکر هویت مشخصی داخل دروازه ندارد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.