چگونه روشن ترین قهوه ای را بدون دکلره داشته باشیم؟

این خبر به نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

من ریشه موهام مشکیه و ساقه قهوه ای قرمز شده اگر از این فرمول استفاه کنم مشکلی پیش نمیاد ؟

ممتازنیوز:

سوال کاربر مربوط به لینک زیر است :

این رنگ مو را بزنید تا با هر بار شستن موی شما خوش رنگتر بشود

موهامو زود به زود رنگ میکنم فقط به دلیل اینکه با هر بار حمام و شستن سر، رنگ آن تغییر میکنه و رنگ موی اولیه از بین میره آیا راهی هست که تا زمان در آمدن ریشه موهام رنگ خوشرنگی داشته باشه ؟
حتما برای شما هم اتفاق افتاده که موهایتان را  به رنگ دلخواهتان رنگ کردید اما طولی نکشیده که رنگ اصلی از روی مو پاک شده و تغییر کرده و گاهی رنگ آن به زردی یا قرمزی که دوست ندارید میزند   و از این بابت احساس خوبی نخواهید داشت.
برای رفع این مشکل دو راه وجود دارد یکی اینکه هنگام استفاده از رنگ مو مقداری تثبیت کننده ی رنگ  نیز به آن اضافه کنید که البته این کار تا حدودی در ثابت نگه داشتن رنگ اولیه به شما کمک خواهد کرد و باعث می شود رنگ موی شما دیرتر تغییر کند .
و اما راه بهتر اینکه شما از بیس رنگ موهایی استفاده کنید که حتی با شستن خوشرنگتر خواهند شد که این رنگ را می توانید از گروه رنگهای دودی و زیتونی و یا مخلوط این دو داشته باشید و پیشنهاد می شود برای رسیدن به نتیجه ی بهتر از این دستورالعمل استفاده کنید:
۱- اگر خودتان یا به کمک کس دیگری قرار است رنگ را روی موهایتان بگذارید حتما هنگام خرید سه یا بیش از سه رنگ تهیه کنید.
۲- سه رنگ پیشنهادی از گروه A ،C  و M انتخاب شود .
۳- بر حسب تمایل به تیره یا روشن کردن رنگ مویتان سه شماره ی نزدیک به هم یا پشت سر هم را انتخاب کنید برای مثال C5 ،M6 ، A7  که مخلوط این سه رنگ با کمی واریاسیون دودی و اکسیدان ضد قرمزی برای داشتن یک رنگ موی متوسط بسیار زیبا خواهد بود و شما به همین نسبت برای تیره یا روشنتر شدن موها شماره های نزدیک به هم قبل یا بعد آنها را انتخاب کنید.
۴- برای بیس تیره تر گاهی لازم است به اندازه ی یک نخود از رنگ مشکی نیز استفاده کرد که جای نگرانی ندارد چرا که این مقدار هم به ثابت ماندن رنگ و هم به دلیل داشتن رنگ آبی، به دودی و خوشرنگتر شدن رنگ موی شما کمک کند و قرمزی یا زردی آن را کامل می گیرد .نا گفته نماند که اضافه کردن این رنگ در خوشرنگتر شدن رنگ موی شما بعد از شستشو بسیار تاثیر خواهد داشت.

سوال کاربر :

من ریشه موهام مشکیه و ساقه قهوه ای قرمز شده اگر از این فرمول استفاه کنم مشکلی پیش نمیاد ؟و اندازه دقیق هر کدام چه قدر باید باشد تاروشنترین رنگ قهوه ای بدون نیاز به دکلره به دست آید؟

پاسخ :

سلام  شما هم با این روش می توانید نتیجه بگیرید ترکیب هر رنگ به یک نسبت باشد و حتماً اکسیدان ۶ درصد استفاده کنید ولی بدون دکلره از یه حدی نمی توان بدون بازتاب قرمزی رنگ مو را روشن کرد حداکثر پایه ۷ باشد نتیجه بهتر خواهد بود

 


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. مینا:

    من موهام مشکی بود با رنگ شماره ۱۰ لا اکسیدان ۲ موهام رو روشن کردم ولی ریشه هاش طلایی قرمز شده ولی ساقه ها همش ۱ درجه روشن شده میخواستم مو هام قهوه ای نسبتا روشن باشه که روش مش عسلی روشن روشن بذارم ولی موهام اون رنگی که میخواستم نشد باید چیکار کنم؟

  2. elaheh:

    سلام.ببخشید من موهامو دکلره کردم وروش زیتونی زدم حدود یکساله ولی بعداز اون هربار رنگ میکنم بعداز دوبار حمام کردن دوباره برمیگرده به رنگ اولیه میشه راهنماییم کنید که چکار ک م

  3. haniye:

    سلام من موهام مشکیه و تاحالا رنگش نکردم یه بار با قهوه و حنا میخواستم رنگ کنم ک رنگ نگرف از رنگم نمیخوام استفاده کنم چون موهام سفیده میشه من باید چیکار کنم؟دوس دارم موهام قهوه ایی بشه

  4. پوپو:

    با سلام
    چگونه رنگ قهوه ای شکلاتی دودی خوشرنگ می شه درآورد؟ عکسشو دارم نمیدونم چه جوری براتون بفرستم. نمیشه براتون ایمیل کنم؟؟

  5. مریم:

    با سلام
    میخواستم خدمت شما عرض کنم ریشه موهام مشکی رنگ طبیعی هستش پشت موهام قهوه ای چگونه میتونم بدون دکلره به رنگ نسکافه ای روشن در بیارم? بهترین مارک رنگ مو چی هستش?
    باتشکر

  6. Saba:

    Salam man zamineye moham asaliye tiras mikham bedone dekolore neskafeyi konam mishe rahnamayiim konin

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.