چگونه قبل از ۳۰ سالگی میلیونر شویم؟

چگونه قبل از ۳۰ سالگی میلیونر شویم؟

آیا شما هم مثل بسیاری افراد دیگر دوست دارید قبل از ۳۰ سالگی میلیونر شوید؟ همانطور که می دانید این آرزو محال نیست، ولی چندان آسان هم به دست نمی آید. افراد مختلف روش های مختلفی را برای رسیدن به این هدف امتحان می کنند، از شرکت در بخت آزمایی گرفته تا سرمایه گذاری در ساخت و ساز مسکن و سایر کارهای تولیدی و خدماتی. بعضی ها به شانس خود تکیه می کنند و بعضی های دیگر به پشتکارشان. شانس همیشه جواب نمی دهد ولی سختکوشی و پشتکار چرا.

اگر می خواهید به این هدف برسید، به نکات زیر توجه کنید:

۱. داشتن یک در آمد خوب و ثابت

مسلما برای رسیدن به هدف خود نیاز به یک در آمد ثابت دارید. هرچه قدر درآمدتان بیشتر باشد، پیشرفت شما به سمت هدفتان سریع تر خواهد بود. البته این به آن معنا نیست که داشتن یک حقوق دولتی کافی است، بلکه برای میلیونر شدن به یک درآمد بالا نیاز دارید.

۲. محدودیت های خود را بشناسید.

لازم است محدودیت هایی را که برسر راهتان قرار دارد بشناسید. مسلما نمی توانید بیش از درآمدتان خرج کنید. این کار در واقع نوعی خودکشی مالی است. اگر نمی توانید اتومبیل موردنظر خود را بخرید، از خیرش بگذرید و اتومبیلی ارزان تر بخرید. اگر نمی توانید در رستوران های مدرن غذا بخورید، خودتان آشپزی کنید. اگر استفاده از اتومبیل شخصی گران تمام می شود، از وسائل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. لازم نیست مثل فقرا زندگی کنید ولی یاد بگیرید که هوشمندانه زندگی کنید. مجلاتی را که نمی خوانید نخرید، اگر در خانه اینترنت لازم ندارید از شر اشتراک اینترنت خلاص شوید و به همان اینترنت محل کار اکتفا کنید. از تلفن همراه اعتباری استفاده کنید. کارت اعتباریتان را همه جا با خود حمل نکنید تا به خرید چیزهایی غیرضروری وسوسه نشوید. هر وسیله جدید و مدرنی را نخرید. خلاصه سعی کنید مخارجتان را با درآمدتان تطبیق دهید.

۳.پس انداز کنید

برای پولدار شدن تنها داشتن درآمد کافی نیست، بلکه لازم است برای پس انداز آن برنامه ریزی کنیم. این کار را پشت گوش نیندازید. هرچه زودتر شروع کنید پول بیشتری پس انداز خواهید کرد. هر هفته یا هر ماه درصدی از حقوقتان را پس انداز کنید و آن را در یک حساب جداگانه قرار دهید. حتی الامکان از تهیه عابربانک خودداری کنید چون با این کار کمتر به گرفتن پول از بانک وسوسه خواهید شد.

۴.درست سرمایه گذاری کنید.

برای سرمایه گذاری تصمیم های درست بگیرید. اخبار را دنبال کنید، روزنامه بخوانید، با افراد آگاه و مجرب مشورت کنید و از توصیه های آنها استفاده نمایید. می توانید از خدمات آژانس های سرمایه گذاری استفاده کنید. در بسته های سرمایه گذاری متنوع و برنامه های سرمایه گذاری سیستماتیک سرمایه گذاری کنید. حتی می توانید در صندوق های مشترک سرمایه گذاری وسهام شرکت کنید. قبل از هرچیز از ریسکی که در پیش رو دارید اطمینان حاصل کنید چون ممکن است گاهی سود و گاهی ضرر کنید. در صورت امکان زمین یا طلا یا آپارتمان بخرید تا پس از مدتی با فروش آن سود خوبی به دست آورید.

۵.کار خود را شروع کنید.

شما می توانید برای رشد کار خود سرمایه گذاری کنید و تبدیل به یک کارآفرین شوید. اگر ایده اولیه تان خوب باشد و مدیر خوبی باشید، پس از مدتی پول زیادی به دست خواهید آورد. همیشه به دنبال راهی برای افزایش درآمدتان باشید.

۶.کارهای ذوقی شما می توانند ثروتمندتان کنند.

اگر به کارهایی مانند جمع آوری تمبر، کتاب، عتیقه جات و غیره علاقمند هستید، می توانید آنها را به مزایده بگذارید و پول خوبی به دست آورید.

۷.ازدواج کنید.

اگر با کسی ازدواج کنید که او هم درآمدی دارد، هم درآمد و هم پس اندازتان دو برابر خواهد شد.

اگر میلیونر شدن کار آسانی بود همه ما میلیونر بودیم. برای میلیونر شدن بیش از هر چیز به برنامه ریزی و پشتکار نیاز داریم، پس از همین امروز شروع کنید و با برنامه ریزی درست و اصولی و با توجه به نکات بالا زمینه را برای رسیدن به هدفتان فراهم کنید.


آخرین مقالات آفتاب

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. deniz:

    rastesh nazar ke nadaram…1arezu daram barat
    inshallah beri makke

  2. mohammad.g:

    عمو یعنی قشنگ زر زدی زررررررررررر

    • علی:

      برو ادب یاد بگیر

  3. mohammad.g:

    کسشر محض گفتی عمو یعنی قشنگ زر زدی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.