چگونه می توان بعد از فارغ التحصیلی جذب بازار کار شد؟

۲۹ آبان ،

فارغ التحصیلی نقطه پایان دانشجویان محسوب شده بلکه با شبیه سازی کارگروهی می توان نقاط امید برای رسیدن به اهداف را نشانه گذاری کرد.

دکتر کاشانی، استاد برق و مخابرات دانشگاه علوم و صنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت:  در دهه ۴۰ که هم سن و سال های من مشغول به تحصیل بودند تجهیزات مناسب مقاله نویسی مساعد به چشم نمی خورد کما اینکه از موهبت استادهای گرانقدر برخودار بودیم در حال حاضر تجهیزات مناسب همانند کامپیوتر PC ها را دانشجویان در اختیار دارند.

وی اظهار داشت: ممتاز و یا نخبه شدن نقطه پایان کار دانشجویان محسوب نشده بلکه نقطه آغاز است که در ابتدا باید با هدف گذاری معین به دنبال اهداف خود رفت به طوریکه باید تعیین کنند بعد از دانشگاه چه می خواهید انجام دهید؟

وی با بیان اینکه هر فرد خود، باید فرصت ساز باشد خاطر نشان کرد: دانشجویان با شرکت در سمینارهای بین المللی می تواند به بازشناسی توانایی خود پرداخته و حتی فرصت مطالعاتی برای خود ایجاد کند و راه پیشرفت تعالی را یکی پس از دیگری طی نماید اگر اساتید را فرستنده و دانشجویان را گیرنده فرض نماییم باید بگوییم که اختلال در هر کدام از آنها مشکل آفرینی ایجاد می نماید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بهترین کار بعد از فارغ التحصیلی هم سو شدن دانشجویان رشته های مختلف در پروژه های مختلف است که به عنوان نقطه ابتدایی است که ابتدای امر شبیه سازی کار را باید کرد که کارگروهی سبب رسیدن به نقطه امید محسوب می گردد./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.