ژوزه: تا اخراجم نکنند نمی‌روم/ کریمی پیر است / گفته بودم قهرمان نمی‌شویم – اخبار ورزشی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به فکر آینده تیمم هستم و تا اخراجم نکنند از پرسپولیس نمی‌روم. از همان اول هم گفتم که ما قهرمان نمی‌شویم.

مانوئل ژوزه سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی مقابل سپاهان اظهار کرد: سپاهان چون در خانه خود بازی می‌کرد، راحت‌تر بود. هرچه باشد قهرمان فصل پیش است و بسیار تیم با کیفیتی است. تیم ما به علت باخت‌های گذشته کمی عصبی بود اما رفته رفته آرام‌تر شدیم و خیلی روان‌تر بازی کردیم.

وی افزود: در نیمه اول ما از سمت راست حمله کردیم و در کل در این نیمه بازی متعادلی را شاهد بودیم و سپاهان بیشتر دفاعی بازی می‌کرد و باید بگویم که در نیمه اول نتیجه عادلانه بود.

ژوزه با بیان اینکه اصلا دنبال بهانه نمی‌گردم، گفت: من مسوولیت این باخت را می‌پذیرم اما در نیمه دوم اتفاق عجیبی که افتاد این بود که دروازه‌بان ما و محمد نوری و مهدوی‌کیا خیلی سردرگم بازی می‌کردند و در کل خط هافبک ما بستکبال بازی می‌کرد. ما آماده بودیم که بازی را ببریم اما اینگونه نشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به خداحافظی از پرسپولیس فکر می‌کند، اظهار کرد: من را تا اخراج نکنند از پرسپولیس نمی‌روم. از همان اول هم گفتم که ما قهرمان نمی‌شویم و این را بگویم که تیم را من درست نکردم و به خاطر مدیرعامل باشگاه به پرسپولیس آمدم. مدیرعامل باشگاه باید بیشتر به ما کمک کند و باید بازی‌ها را جدی‌تر بگیریم. ما باید برای بردن بازی کنیم و هدفمان این است که در نیم‌فصل تیم را آماده کنیم، هرچند اگر مرا اخراج کنند هیچ حرفی ندارم و در ۳۶ سالی که مربیگری کرده‌ام فقط سه بار اخراج شده‌ام. از باشگاهی به پرسپولیس آمده‌ام که ۶۰ میلیون هوادار دارد، من راه خودم را ادامه خواهم داد.

وی افزود: برکناری من با مدیرعامل است و باید بگویم که ریسک کردم به پرسپولیس آمدم و اصلا کنار نخواهم رفت.

ژوزه در پاسخ به این سوال که چرا علی کریمی جزو لیست ۱۸ نفره پرسپولیس نبود، تصریح کرد: علی کریمی در بازی‌های گذشته اصلا خوب نبوده است و فقط یک بازی را متعادل بازی کرده است. چراکه او دیگر پیر شده و ۳۴ سالش است. به همین خاطر من اصلا او را به اصفهان نیاوردم.

سرمربی پرسپولیس گفت: هفته اول لیگ را خوب شروع کردیم و در مقابل استقلال هم خوب بازی کردیم، اما امروز عصبی بودیم و بازیکنان مشکلات فکری زیادی داشتند.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.