ژوزه مانوئل:آمده ام تا با پرسپولیس قهرمان شوم/ برف تهران را می بینم/چرا پنالتی های ما را نمی گیرند؟ – اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛ژوزه مانوئل در کنفرانس خبری پس از بازی با سایپا این اطمینان را به همه داد که برف تهران را خواهد دید.او این حرف را در پاسخ به این سوال که در بایرن مونیخ به کریمی گفتند برف آلمان را نمی‌بینی و آیا شما برف تهران را می‌بینید، زد و گفت:« من در آن زمان کوکا کولا با یخ می‌خورم.»
مانوئل در مورد بازی هم حرف زد و گفت:« نیمه اول بسته بازی کردیم چون جو کمی سنگین بود و نتوانستیم بازی خودمان را انجام بدهیم. سایپا هم شانس زیادی نداشت.همه بازی ها برای ما سخت شده است. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم آرام باشند و فوتبال خودشان را بازی کنند.»سرمربی پرسپولیس با انتقاد از عملکرد داور این بازی گفت:«در همه بازی‌ها از ورزشگاه که بیرون می‌رویم با اعتراض به داور خارج می‌شویم. آنها می‌توانستند ۳ پنالتی برای ما بگیرند.چرا پنالتی‌های ما را نمی‌گیرند؟ فیلم بازی را در رختکن دیدم و ۳ پنالتی ما نادیده گرفته شد. نسبت به تیم مقابل بهتر بودیم اما ناعادلانه پیروز نشدیم و اعتقاد دارم تیم خوبی داریم و همه باهم هستیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم.»
ژوزه در مورد اینکه می‌دانستید سکوها علیه شما بود و این مسئله چقدر روی روند پرسپولیس تاثیر داشت، گفت:« تماشاگران همیشه تیم را تشویق می‌کنند و شعارها برای من بود و زیاد ناراحت نمی‌شوم . من هم این شرایط را دوست ندارم. ۵۰ سال است که در فوتبال هستم و در خیلی از زمان‌ها بردهای بزرگی به دست آورده‌ام و هرگز خودم را گم نکرده‌ام و حالا هم خودم را عصبی و ناراحت نمی‌کنم. باید با این شرایط کنار بیایم.از تماشاگران می‌خواهم عصبانیت را کنار بگذارند و تیم را حمایت کنند. اگر حمایت شویم بردهای ما هم پیدا می‌شود. امیدوارم در آینده همه چیز بهتر شود و شما هم از بازیکنان حمایت کنید و بقیه مسئولیت‌ها با من است.»
وی در مورد اینکه چه راه حلی برای بحران پرسپولیس پیدا کرده است، گفت:« آمده‌ام تا قهرمان شوم و نمی‌خواهم بدون قهرمانی از پرسپولیس بروم. اگر اخراجم کنند آنها را درک می‌کنم اما آنها اشتباه می‌کنند. در یازده سال گذشته این تیم فقط دو بار قهرمان شده ولی باید بگویم هیچ دخالتی در بستن تیم نداشتم. آخر فصل شاید تغییرات کوچکی در تیم ببینید.»
مانوئل قول داد که فصل آینده پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر می کند:« مطمئن باشید فصل آینده مدعی قهرمانی خواهیم بود و این برنامه آینده این تیم است. حالا باید سفت و سخت کار کنیم و نباید با فشارهای بیرونی ضعیف شویم. دیدید که در اصفهان بازیکنان ما را مسموم کردند و چه اتفاق‌هایی برای ما رخ داد.ما با ۶ بازیکن مقابل سپاهان بازی کردیم؛ ۶ قهرمان در زمین می‌دویدند و ۵ بازیکن مسموم بودند و یکی این بلا را سر آنها آورده است. اگر امروز بازی را می‌بردیم دومین برد متوالی را به دست می‌آوردیم و اگر در بازی بعدی پیروز می‌شدیم اعتماد به نفس صددرصدی به دست می‌آوردیم. فقط باید فشارها کم شود. می‌دانم تماشاگران به این بازیکنان خیلی خوب افتخار می‌کنند. اگر بازیکنان با شخصیتی نداشتیم جایگاه تیم ما بدتر از این بود.»ژوزه در مورد جو سکوها، گفت: «در این زمینه صحبتی ندارم.»
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.