کابوس هفته‌های اول تراکتورسازی خواهد شکست

تیم تراکتورسازی در چهار دوره‌ای که در لیگ برتر حضور داشته موفق به پیروزی نشده و امشب به دنبال نخستین برد خود است.

تراکتورسازی در لیگ برتر دوره اول سال ۸۰ مقابل سایپا به تساوی بدون گل رسید. دوره نهم به سال ۸۸ تراکتورسازی بازی نخست را به صبای قم با نتیجه دو بر یک واگذار کرد. دوره دهم به سال ۸۹ تراکتورسازی در تهران با یک گل مغلوب پرسپولیس شد و بالاخره سال گذشته نیز در تبریز با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب صبای قم شد.

سایپا در تبریز و در مسابقات لیگ برتر تا به امروز شکست‌ناپذیر بوده است. این تیم در چهار بازی که در تبریز برگزار کرده یک پیروزی و سه تساوی به دست آورده است. البته سایپا در لیگ آزادگان در سال ۷۷ با تک گل کوروش برمک بازی را به تراکتورسازی واگذار کرده اما این اتفاق در لیگ برتر در تبریز صورت نگرفته است. در کل تراکتورسازی در طول ۱۸ بازی با سایپا دو بار به پیروزی رسیده و ۱۰ بار نیز نتیجه را واگذار کرده است.

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: شکست ناپذیری سایپا در تبریز برایم مهم نبوده و ما برای کسب سه امتیاز بازی و پیروزی مقابل حریف قرار می‌گیریم. البته وی اعتراف می‌کند که با دانستن این موضوع تا حدودی در ترکیب تیم تغییراتی ایجاد کرده، اما با این وجود برای کسب نخستین پیروزی تراکتورسازی تیمش را روانه میدان می‌سازد.

وی افزود: در تیم تراکتورسازی حضور تماشاگران تیم یک نقطه قوت محسوب شده و با همراهی آنان هیچگاه تنها نیستیم.

شب گذشته به دلیل شرایط جوی هواپیمای حامل بازیکنان سایپا به تبریز ننشسته و به تهران بازگشت. تیم سایپا با پرواز صبح امروز تبریز بازگشته و در هتل شهریار اسکان یافته‌اند.

حضور این تیم در روز مسابقه در تبریز می‌تواند عامل روحی خوبی برای برد تیم تراکتورسازی محسوب شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.