کارآمدی قالیباف طی سال‌های قبل به مردم ثابت شده است!

نماینده مردم شهررضا:

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: مدیریت اجرایی، توانمندی، برنامه‌مداری و کارآمدی قالیباف طی سال‌های قبل به تمام مردم ثابت شده و این موضوع نشان می‌دهد که قالیباف گزینه اصلح برای ریاست جمهوری است.

 عوض حیدر‌پور با اشاره به مناظره‌های برگزار شده بین هشت کاندیدای یازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مناظره‌ها ابزاری کارآمد برای به دست آمدن یک شناخت کافی نسبت به کاندیدا‌ها برای مردم است.

وی به نحوه و محور سه مناظره برگزار شده بین کاندیدا‌ها اشاره کرد و ادامه داد: مناظره اول حالت مقدمه و نوعی طرح مسئله داشته است، اما مناظره‌های دوم و سوم آرام آرام شکل مناظره به خود گرفت.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بیان مباحث و مسائل روز جامعه در این مناظره‌ها خوب و مطلوب است، تصریح کرد: تبیین مباحث، نقطه نظرات، برنامه‌ها و معرفی کاندیدا‌ها در این مناظره‌ها سبب می‌شود که مردم با اطلاعات و بصریت کافی نسبت به انتخاب کاندیدای اصلح بپردازند.

وی با بیان اینکه طرح چالشی مباحث و مسائل توسط کاندیدا‌ها مانعی ندارد و این موضوع در انتخابات ریاست جمهوری امری طبیعی است، اضافه کرد: مدیریت اجرایی، توانمندی، برنامه‌مداری و کارآمدی قالیباف طی سال‌های قبل به تمام مردم ثابت شده و این موضوع نشان می‌دهد که قالیباف گزینه اصلح برای ریاست جمهوری است.

حیدر‌پور با بیان اینکه قالیباف با برنامه‌های مدون و اصولی وارد میدان انتخابات ریاست جمهوری شده است، تاکید کرد: رئیس جمهور آینده باید با روشنگری و آینده‌نگری در راستای اداره بهتر کشور گام بردارد.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.