کارشناسان “غیر کارشناس” رادیوفردا !

رادیودیروز : تا کنون نمونه های زیادی از کارشناسی ها و تحلیل های آبکی (!) رادیوفردا برای مخاطبین اثبات شده است ولی کارشناسان آبکی و غیر کارشناس هم اخیرا حضور پررنگی در این رسانه دارند !

 

به گزارش رادیودیروز اگر چه برخی فرضیات بر مضر بودن پارازیت های ماهواره ای برای بدن دلالت دارند ولی هنوز در هیچ یک از منابع معتبر علمی و کتب رفرنس رشته های مربوطه ثابت نشده است که امواج ماهواره ای و یا پارازیت موجب بروز بیماری خاصی می شود و همانطور که گفته شد همه این ها در حد فرضیه است و نه یک سند معتبر علمی .
اما سوای بحث مربوط به اثبات یا رد این ادعا و یا حتی خوب یا بد بودن پارازیت های ماهواره ای و اینکه منشا این پارازیت ها کجاست ( با توجه به مصاحبه ی اخیر وزیر ارتباطات مبنی بر اینکه این وزارت دخالتی در پارازیت ها ندارد و منشا آن را نمی داند واکنش رادیوفردا به این خبر ) یک نکته در مورد نوع این واکنش رادیوفردا قابل تامل بوده و علامت سوال های زیادی در ذهن مخاطب ایجاد می نماید .
این علامت سوال آنجایی است که رادیوفردا برای اثبات یک ادعای خود به اظهارات یک نفر غیر کارشناس متوسل می شود تا کلکسیون تحلیل های آبکی و تخیلی رادیوفردا با کارشناسان ” غیر کارشناس ” هم ممزوج شود و تصویری جالب از رادیوفردا به مخاطب نشان داده شود !
رادیوفردا برای اثبات مضر بودن و بیماری زا بودن امواج پارازیتی با یک پزشک عمومی مصاحبه می کند که در واقع هیچ ارتباطی با موضوعات مربوط به این مسئله ندارد . شاید اگر یک دکترای ژنتیک یا متخصص بیماری های سرطانی یا یک محقق و پژوهشگر این زمینه ها در این مورد ادعایی را مطرح می کرد بهتر از این بود که یک پزشک عمومی اینگونه سخن بگوید و در مورد حیطه های تخصصی اینچنینی اظهارات کارشناسی کند !


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.