کارشناسی داوری بازی استقلال و شهرخودرو

یک کارشناسی داوری فوتبال می‌گوید داور بازی استقلال و شهرخودرو در دقایقی از بازی ناهماهنگ عمل کرده است.

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد داور بازی استقلال و شهرخودرو در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ داور قضاوت خوبی داشت. آقای کوپال ناظمی در نیمه اول سعی داشت با دوندگی، نزدیک به صحنه باشد و این اتفاق هم افتاد. در دقیقه ۲۵ بازیکن تیم شهرخودرو به علت خطای شدید روی مردامند، مستحق کارت قرمز بود که داور این کارت را داد.

او ادامه داد: در نیمه دوم دو صحنه ناهماهنگ بین تیم داوری دیدیم. کمک داور دوم این دیدار خطای بازیکن تیم شهرخودرو را بین نقطه کرنر و محوطه جریمه تیم مشهدی اعلام کرد اما آقای ناظمی خطا را به نفع شهرخودرو اعلام کرد که به نظر من حق با کمک داور بود. یک صحنه دیگر در دقیقه ۶۵ رخ داد و کمک داور صحنه حمله شهرخودرو را آفساید اعلام کرد اما آقای ناظمی معتقد به ضربه دروازه بود و با توجه به صحنه‌های به دست آمده، نمی‌توان تصمیم قطعی در این رابطه گرفت. این ناهماهنگی باعث می‌شود بازیکنان تصمیم‌ها داورها اطمینان نداشته باشند.

سلیمانی درباره صحنه سرنگون شدن مهدی قایدی در دقیقه ۶۳ در محوطه جریمه شهرخودرو گفت: در صحنه آهسته مشخص شد ضربه از پایین تنه به مهدی قایدی زده نشده است اما مشخص نیست که ضربه بازیکن شهرخودرو به صورت مهدی قایدی خورده است یا به مهدی قایدی ضربه زده است. مشخص نبود چه اتفاقی افتاده است چون صحنه پشت به تصاویر بود. به نظر  من کارت‌های داور در این بازی درست بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.