کارگاه آموزشی تکنیک های فیلم سازی و عکاسی خلاق با تلفن همراه

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با حضور مهرداد اسکویی برگزار می کند:

کارگاه آموزشی تکنیک های فیلم سازی و عکاسی خلاق با تلفن همراه که توسط مهرداد اسکویی، عکاس و مستندساز، برگزار می شود.

به گزارشممتازنیوز، کارگاه آموزشی تکنیک های فیلم سازی و عکاسی خلاق با تلفن همراه که توسط مهرداد اسکویی، عکاس و مستندساز، برگزار می شود از مجموعه کارگاه های آموزشی است که جشنواره فیلم و عکس همراه تهران به منظور شناساندن قابلیت های تلفن همراه به عنوان یک رسانه و بهره گیری از قابلیت های ویژه ی فرهنگی و هنری آن، در نظر گرفته است.
از دیگر اهداف جشنواره که توسط مجموعه کارگاه های آموزشی دنبال می شود ارتقاء سطح  دانش هنری نسل جوان، شناسایی و کشف استعداد های جوان درحوزه فیلم و عکس، تعمیم و فراگیری فن عکاسی و فیلم سازی برای مخاطبین عام و ایجاد زمینه های مناسب برای شناخت و گسترش عکاسی و فیلم سازی با تلفن همراه است.
در این کارگاه ها علاوه بر اصول کلی عکاسی و مستندسازی، تکنیک های ویژه عکاسی و فیلم برداری با تلفن همراه و چگونگی استفاده از ویژگی های خاص گوشی تلفن همراه برای عکاسی و فیلم سازی نیز مورد گفت و گو قرار می گیرند.
نمایش نمونه هایی از فیلم های ساخته شده با موبایل، معرفی چند نرم افزار و اپلیکیشن ویژه عکس و فیلم  در گوشی های همراه و ساخت فیلم کوتاه موبایلی توسط شرکت کنندگان و نمایش آنها، از دیگر برنامه های این دوره کوتاه آموزشی است.
کارگاه آموزشی تکنیک های عکاسی و فیلم سازی خلاق با تلفن همراه، روز سه شنبه ۹ آبان از ساعت ۱۳ الی ۱۷ در تالار فارابی دانشگاه هنر برگزار می شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند با دبیرخانه جشنواره (۵-۸۸۸۹۴۲۵۳) تماس بگیرند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.