کارگاه آموزش عکاسی در حاشیه نمایشگاه دوربین.نت

عکس > عکاسی
۸ کارگاه آموزش عکاسی همزمان با افتتاح نمایشگاه عکس‌های بر‌تر سال ۹۰ دوربین.نت در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این کارگاه‌ها از روز سه‌شنبه – ۱۴ شهریور ماه – با عنوان «عکاسی مقدماتی» با حضور احسان رافتی از ساعت ۱۶ تا ۲۲ آغاز می‌شود.

دومین کارگاه نیز روز چهارشنبه – ۱۵ شهریور – از ساعت ۹ تا ۱۵ با عنوان « مبانی سواد بصری» میزبان حسین وحدانی است.

همان روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ کارگاه «مجموعه تصویری و مالتی‌مدیا» با حضور محمد تاجیک برگزار می‌شود.

روز پنج‌شنبه – ۱۶ شهریور ماه – کارگاه «فوتوژرنالیسم» با حضور اسماعیل عباسی از ساعت ۹ تا ۱۵ و کارگراه «پرتره محیطی و عکس جلد» با حضور حامد بدیعی از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برگزار خواهد شد.

چهارمین روز از این برنامه در روز جمعه – ۱۷ شهریور- به برگزاری کارگاه «ترفندهای ادیت عکس» با حضور ساسان پناهیون «مستند اجتماعی» با حضور حسین فاطمی اختصاص دارد.

این برنامه‌ها به ترتیب از ساعت ۹ تا ۱۵ و ۱۶ تا ۲۲ برپا می‌شوند.

آخرین کارگاه این مجموعه نیز روز شنبه – ۱۸ شهریور- با عنوان «ارتباطات و تاثیراقتصاد بر فوتوژورنالیسم» با حضور محمد فرنود از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برگزار خواهد شد.

آژانس عکس خبری دوربین‌.نت با همکاری فرهنگسرای رسانه و با مشارکت سایت عکاسی و نگارخانه ایرانی هفتمین دوره از این مسابقه عکاسی را با هدف برگزاری جشن عکاسان ایرانی، نمایش و انتخاب عکس‌های بر‌تر سال ایران، برگزاری کارگاه‌های تخصصی عکاسی، انتخاب فیلم و مالتی‌مدیاهای بر‌تر با موضوع عکس و انتخاب بر‌ترین عکاسان سال ۹۰ ایران به انتخاب عکاسان رسانه‌ها از ۲۵ تا ۳۰ شهریور ماه جاری برگزار خواهد کرد.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.