کارگاه انتقال تجربه‏‌های سینمای مستند برگزار می‏‌شود

سینما و تلویزیون > سینمای‌ایران  – 
نخستین کارگاه آزاد “آموزش و انتقال تجربه سینمای مستند” خرداد سال‌جاری توسط گروه سینما فیروزه برگزار می‌شود.

به گزاش فارس، با توجه به محدودیت و کمبود آموزش و انتقال تجربه در زمینه سینمای کوتاه و سینمای مستند که تنها محدود به چند کلاس به صورت تک‏ درس مستندسازی است، این گروه بر آن است تا همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی سینمای مستند و فیلم کوتاه را با حضور اساتید و بزرگان سینمای مستند و داستانی کشور برگزار کند.

نخستین دوره از این سری همایش‏ها و کارگاه‏های انتقال تجربه در خرداد سال‌جاری در مجموعه تالار “ایوان شمس” با حضور اساتید و بزرگان سینمای مستند کشور برگزار می‌شود.

دومین دوره این سری همایش‏ها نیز در اواخر تیر سال‌جاری با حفظ موضوعات، حضور اساتید دوره نخست و اضافه شدن محورهای جدید برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزش و انتقال تجربه سینمای مستند به مبانی کارگردانی، فیلم‏نامه، ساختار‌شناسی، گفتار‌شناسی و همچنین امور فنی ساخت یک فیلم از قبیل تصویربرداری، صدابرداری، تدوین و … با حمایت و نظارت سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط سینمای مستند و فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

یکی از مهم‏ترین رویکردهای گروه سینما فیروزه، برگزاری همایش و کارگاه آموزشی در شهرستان‏های مستعد است.

از سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی برای مشارکت و حمایت مالی از این پروژه فرهنگی سینمایی نیز دعوت به عمل می‌آید.

همچنین همه دانشجویان رشته‌های تخصصی سینما و علاقمندان به سینمای مستند و کوتاه می‌توانند برای شرکت در نخستین کارگاه آزاد آموزش و انتقال تجربه سینمای مستند در تارنمای گروه سینما فیروزه ثبت‌نام کنند و آخرین مهلت ثبت نام اول خرداد سال‌جاری است.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‏‌توانند با شماره تماس‏های ۰۹۱۲۷۱۴۰۵۸۶ و ۰۹۳۵۷۱۰۹۵۹۹ ارتباط برقرار کنند.

همچنین تارنمای www.cinemafirozeh.com و نشانی اینترنتی info@cinemafirozeh.com برای علاقمندان قابل دسترسی است.

 

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.