کارگاه عملی آشنایی با ++C مدرن در انستیتو ملی بازی سازی برگزار می‌شود

۳۱اردیبهشت،

کارگاه عملی آشنایی با زبان برنامه نویسی “++C مدرن ” خرداد ماه سال جاری در انستیتو ملی بازی سازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، در این کارگاه برنامه‌نویسان می‌توانند با مهمترین ابزارهایی که زبان برنامه نویسی”++C مدرن” در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد آشنایی عملی پیدا کنند و جنبه‌های مختلف استفاده از این قابلیت‌ها مثل اثر آن‌ها بر طراحی برنامه‌ و کارایی آن را بررسی کنند.

از آنجایی که در سالهای اخیر اکثر موتورهای بازی سازی به سمت زبان برنامه نویسی ++ C سوق یافته اند و این زبان نیز در نسخه های تازه خود (C++11 و C++14) تغییرات چشمگیری یافته است، بنظر می رسد برسی تعدادی از این قابلیت ها دور از لطف نباشد.

کارگاه یاد شده  به معرفی ویژگی‌های تازه C++11 و تفاوتهای سبک برنامه نویسی ++C مدرن با آنچه معمولاً با آن آشنا میباشید، می‌پردازد. این معرفی و آشنایی همراه با حل مسئله و با برنامه‌نویسی انجام می‌شود.

کارگاه عملی آشنایی با زبان برنامه نویسی ++C مدرن ۹تا۱۰خرداد ماه با حضور یاسر ژیان به مدت ۷ ساعت به شکل عملی در سطح متوسط و پیشرفته برگزار می گردد که پیش نیاز مطالب آشنایی با ++C و هزینه  کارگاه، یک میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

بر این اساس ،دانش پژوهان انستیتو ۳۰ درصد – شاغلین صنعت بازی سازی ۲۵ درصد و دانشجویانمی توانند ۲۰ درصد از تخفیفات ویژه استفاده کنند.

بخش فنی انستیتو ملی بازی سازی در نظر دارد به منظور آشنایی هرچه بیشتر برنامه نویسان با ویژگی های تازه زبان برنامه نویسی ++C، کارگاه عملی یک روزه ای برگزار کند./ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.