کارگاه فیلم سازی با موبایل برگزار می‌شود

۰۷م آذر ،

همزمان با امضای تفاهم نامه با خانه سینمای دانشگاهی ایران، جشنواره ˈفیلم و عکس همراه تهرانˈ در هفت دانشگاه کشور کارگاه آموزشی ˈعکاسی و فیلم سازی با تلفن همراهˈ برگزار خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، فرجاد خوشبین، دبیر جشنواره هدف از برگزاری این کارگاه ها را ارتباط با قشر جوان و دانشجو به عنوان مخاطبان اصلی جشنواره ذکر کرد و گفت: در این کارگاه ها تلاش می کنیم دانشجویان را به نگاه هدفمندتر به ابزار موبایل به عنوان یک ابزار هنری ترغیب کنیم.
حسن علیکرمی، دبیرخانه سینمای دانشگاهی نیز با اشاره به اینکه هفت دانشگاه در تهران و چند شهر دیگر، میزبان جشنواره خواهند بود، گفت: جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، حرکت خوبی در زمینه فرهنگ سازی استفاده از تلفن همراه است و از آنجا که بیشتر مخاطبان این جشنواره، جوانان دانشجو می باشند، حضور جشنواره در دانشگاه ها سبب شناسایی استعدادهای دانشجویان شده و ارتباط میان سینما و دانشگاه را تقویت می کند.
کاروان آموزشی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در دانشگاه های الزهرا، تربیت مدرس، علوم اقتصادی، یاسوج، بین المللی قزوین، نوشیروانی بابل و پردیس قم دانشگاه تهران حضور خواهدیافت.
علاقمندان به شرکت در این کارگاه ها می توانند با دبیرخانه جشنواره به شماره تلفن ۸۸۸۹۴۲۵۵ تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترنتی جشنواره به آدرس www.tfpf.mobi مراجعه کنند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.