کارگاه مهرداد اسکویی در پردیس بین المللی قم دانشگاه تهران برگزار می گردد

۱۷م آذر ،

کارگاه آموزشی “تکنیک های عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه” توسط مهرداد اسکویی شنبه ۱۸ آذر در پردیس بین المللی قم دانشگاه تهران برگزار می گردد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران؛ پردیس بین المللی قم دانشگاه تهران روز شنبه ۱۸ آذرماه  از ساعت ۱۳ تا ۱۷ با برپایی کارگاه آموزشی “تکنیک های عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه” با حضور مهرداد اسکویی میزبان جشنواره فیلم و عکس همراه تهران می گردد.
بنابراین گزارش؛ تالار امام خمینی پردیس بین المللی قم دانشگاه تهران در این روز میزبان عموم دانشجویان علاقه مند به هنر فیلمسازی و عکاسی در این کارگاه آموزشی خواهد بود که در قالب کاروان آموزشی جشنواره برپا می گردد.
لازم به ذکر است؛ علاقه مندان به شرکت در این کارگاه آموزشی می توانند از طریق دبیرخانه جشنواره ، پایگاه اینترنتی tfpf.mobi و خانه سینمای دانشگاهی نسبت به ثبت نام در کارگاه اقدام کنند.
همچنین؛ چهارمین ایستگاه کاروان آموزشی جشنواره که با حمایت خانه سینمای دانشگاهی ایران و مشارکت شرکت سامسونگ برگزار می گردد شامل برنامه های متنوع پخش فیلم های موبایلی، مسابقه، نمایشگاه، نشست ها و کارگاه های آموزشی و گفت و شنود خواهد بود.
گفتنی است؛ اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران که با موضوع عکاسی و فیلمسازی با تلفن همراه از ۱ تا ۴ اسفند ماه ۹۱ برگزار می گردد. مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۰ دی ماه ادامه دارد. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.