کارگاه نمایش ˝باران˝ با متن‌های چرمشیر و تهرانی افتتاح می‌شود

۱۸خردادماه،

اجرای عمومی دو اثر نمایشی در کارگاه نمایش ˝باران˝ از فردا ۱۹ خرداد آغاز می‌شود.

خیام وقار مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی باران در گفتگو با هنرآنلاین بیان کرد: از فردا ۱۹ خرداد دو اثر نمایشی اجرای خود را در کارگاه نمایش “باران” آغاز می‎کنند، نمایش “نهنگ” به نویسندگی جلال تهرانی و کارگردانی سید مسعود حسینی که سعید حشمتی، پانته آ نمیرانیان و کامران حاج علی اکبر در آن ایفای نقش می‌کنند این نمایش کاری از هنرجویان آموزشگاه هنری باران است.

وی ادامه داد: “پشت شیشه‌ها” به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی مسعود نور محمدیان اثر دیگری است که با ایفای نقش آیلار نوشهری، رویا جزینی ساعت ۲۰ اجرا می‌شود. این نمایش کاری از دانش‌آموخته‌های قدیمی تئاتر است.

مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی “باران” بیان کرد: تا کنون رحمت امینی، سهراب سلیمی و فرزین محدث برای اجرا در کارگاه نمایش باران اعلام آمادگی کردند و این آثار بعد از ماه مبارک رمضان به روی صحنه می‌روند. علاقه مندان می‌توانند برای رزرو بلیط به پایگاه اینترنتی تیوال مراجعه کنند.

کارگاه نمایش ˝باران˝ برای اجراهای تئاتری با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰میلیون تومان در محل آموزشگاه هنری های نمایشی “باران” تجهیز و به بهره برداری رسیده است که با ظرفیت ۴۰ صندلی اواخر خرداد ماه افتتاح رسمی می‌شود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.