کارگاه های آموزشی آغازگر دومین جشنواره تئاتر شهر

۲۳فروردین۱۳،

افشین زارعی دبیراجرایی جشنواره تئاتر شهر ، برپایی کارگاه های آموزشی در اردیبهشت ماه را آغاز برپایی این اتفاق هنری در تهران معرفی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر شهر، افشین زارعی با بیان این که جشنواره تئاتر شهر امسال پروسه چهار ماهه ای را پشت سر خواهد گذاشت گفت: تنوع برنامه های متعدد در جشنواره ها معمولا شرکت کنندگان و علاقه مندان بخش های مختلف را با مشکل همزمانی روبرو می کند و کمتر کسی می تواند هم اجرای نمایش ها را دیده و هم در کارگاه های آموزشی شرکت کند.

این بازیگر و کارگردان تئاتر ادامه داد: پس از جلسات متعدد کارشناسی تصمیم گرفته شد که در برنامه ریزی برای بخش های کارگاهی ، نمایشنامه خوانی ، نمایش های خیابانی و اجراهای صحنه ای جشنواره تئاتر شهر، پروسه زمانی چهارماهه ای را در نظر بگیریم. به این ترتیب همه علاقه مندان می توانند با تمرکز بیشتر از این برنامه های آموزشی و اجرایی استفاده کنند.

زارعی تصریح کرد: بخش کارگاه های آموزشی جشنواره امسال از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز می گردد و طبق زمانبندی که در پیش داریم پس از کارگاه های آموزشی ، بخش نمایشنامه خوانی را برگزار خواهیم کرد.

دبیر اجرایی جشنواره تئاتر شهر آغاز بخش خیابانی جشنواره را نیز همزمان با عید سعید فطر اعلام کرده و افزود: در بخش خیابانی امسال تعداد اجراهای گروه های نمایشی را به سه اجرا افزوده ایم تا مخاطبان بیشتری از آن بهره ببرند.

دومین جشنواره تئاتر شهر به همت معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مرداد ماه برگزار می گردد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.