کار این دختر ۱۰ فاجعه آفرید + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

دختر ۱۰ ساله تنها به دلیل گریه کردن یک کودک ۲ ساله، او را از طبقه ۲۵ برج مسکونی به پائین پرتاب کرد.پس از خروج مادر به همراه سه چرخه فرزندش از آسانسور برج مسکونی ۲۵ طبقه درست موقعی که قصد خارج کردن کودک ۲ ساله خود را داشت درب آسانسور بسته و کودک وی به طبقه دیگر حرکت کرد.


پس از ایستادن آسانسور در طبقه‌ای که بنا به درخواست دختر ۱۰ ساله انتخاب شده بود با دیدن پسربچه ۲ ساله وی را با لگد زدن مورد ضرب و شتم خود قرار داد و در نهایت کودک دو ساله را در حالی که مادرش در طبقات و کابین‌های آسانسور در پی آن بود از طبقه ۲۵ برج مسکونی پایین انداخت تا کشته شود.

کار این دختر 10 فاجعه آفرید + تصویر


کودک پس از سقوط در استخر خون غوطه ور شد.پس از حضور مادر کودک در طبقه همکف متوجه تجمعی مقابل برج شد و در حالی که به دنبال فرزند خود بود وی را غرق خون در میان جمعیت بر روی یافت.پس از حضور پلیس و باز بینی مجدد دوربین های نصب شده در داخل آسانسور لحظه حضور دختر ۱۰ ساله که کوله پشتی بر دوش داشت شناسایی و دستگیر شد.


روند بازجویی از دختر ۱۰ ساله مبنی بر انگیزه وی در حضور و‌الدینش برگزار می شود و در حبس خانگی به سر می برد. دختر ۱۰ ساله بارها و بارها گریه های پسر بچه را دلیل اصلی مرگ کودک در نزد پلیس بازگو کرد.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.