کار بی شرمانه و خود فروشی این زن بر علیه دخترش + عکس

این زن فاسد و خود فروش در اقدامی بی شرمانه در ازای نگهداری از دختری کوچکش به افراد بی خانمان آبجو میداد.این زن که دستیار آموزشی یک مدرسه است به اتهام رها کردن دختر ۶ ساله اش کنار افراد بی خانمان برای خود فروشی توسط پلیس دستگیر شده است.به گزارش ممتازنیوز این زن اهل ایالت آریزونای امریکاست و دختر ۶ ساله اش را میان گروهی ناشناس بی خانمان رها کرد و از آنها خواست در مقابل دریافت آبجو از دختر ۶ ساله اش مراقبت کنند.

عکس

وی بعد از اینکه این دختر بچه را کنار این افراد قرار میداد به منطقه بدنامی در آن حوالی رفته و اقدام به خود فروشی میکرده است.رهگذران که متوجه شرایط بد این دختر بچه شده اند دچار دل نگرانی شده و با پلیس تماس گرفته اند به این صورت این زن دستگیر شده است درحال حاضر این دختر در کنار اقوام مادری اش زندگی میکند و این زن تا تشکیل دادگاه باید در زندان بماند.

شاهدان گفته اند این دختر بچه ساعتها بدون آب و غذا و یا محافظی در مقابل گرمای این منطقه در اطراف خیابانها پرسه میزده است و همین مسئله باعث تماس آنها با پلیس شده است این زن به جرم کودک آزاری و عدم صلاحیت نگهداری از فرزندش بازداشت شده است.گفته میشود این زن ۴۳ ساله هر روز عصر برای خود فروشی به این منطقه رفته و دخترش را آنجا رها میکرده است.

طبقه بندی: مطالب خواندنی   |   تعداد بازدید: ۱۰۲ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۱۶ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , jazab, خود فروشی این زن بر علیه دخترش, خودفروشی, خودفروشی زن فاسد, کار بی شرمانه مادر بی رحم


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. ساجده:

    آره واقعا ولی آقا محمد بیخیال توهین خوب شاید کسی از این طرز حرف زدن ناراحت بشه .دوارم که ناراحت نشی یه نصیحت خواهرانه بود .

  2. محمد:

    آخه کی این مادر فولاد زره رو میک . . ، اصلا اگه تو خیابون هم آدم یک همچین کسی رو ببینه باید کفاره بده چه برسه به این که فکر کنه میخواد . . .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.