کار گروه ویژه جهاددانشگاهی در انتخابات ۹۲ به طور رسمی آغاز به کار کرد

۲۳اردیبهشت،

6-4.jpeg

کارگروه ویژه جهاد دانشگاهی در انتخابات ۹۲ طی نشستی به طور رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،در این نشست محمدحسین ایمانی دبیر کارگروه ویژه جهاد دانشگاهی در انتخابات ۹۲ و معاون آموزشی جهاد دانشگاهی اظهار کرد: هدف اصلی از تشکیل این کارگروه، حضور جهاد دانشگاهی در عرصه انتخابات است تا بتواند زمینه‌های ایجاد حماسه سیاسی را فراهم کند.

وی با بیان این‌که جهاد دانشگاهی نهادی انقلابی است، افزود: جهاد دانشگاهی با استفاده از تجربیات خود در جامعه و بهره‌مندی از امکانات حلقه ارتباطی میان نامزدهای انتخابات و مردم ایجاد خواهد کرد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی تصریح کرد: دغدغه‌های مردم در کمیته‌های تخصصی که شامل چهار کمیته تخصصی دین و فرهنگ، جامعه و سیاست، اقتصاد و علم و فناوری است مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به کاندیداها منتقل خواهد شد. از سوی دیگر نیز برنامه‌های کاندیداها در این کمیته‌ها مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد و به مردم منتقل می‌شود.

ایمانی، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌ها، مرکز نظرسنجی ایسپا، پژوهشکده علوم انسانی و پژوهشکده فرهنگ و هنر و خبرگزاری‌ ایکنا را از جمله امکاناتی عنوان کرد که کارگروه ویژه جهاد دانشگاهی در انتخابات ۹۲ در راستای رسیدن به اهداف این کارگروه از آنها استفاده خواهد کرد.

در این نشست همچنین دکتر زعیم معاون هماهنگی و توسعه جهاد دانشگاهی نیز با تاکید بر ضرورت حرکت جهادگونه در جهت تحقق حماسه سیاسی، اظهار کرد:‌ ما باید در جهت حضور پرشور مردم و انتخاب اصلح به مردم کمک کنیم که در این صورت به تکلیف خود عمل کرده‌ایم.

معاون هماهنگی و توسعه جهاد دانشگاهی تاکید کرد: جهاد دانشگاهی از شخص خاصی در انتخابات حمایت نخواهد کرد و کارگروه صرفا جهت کمک به مردم در انتخاب اصلح انجام وظیفه می‌کند.

در پایان این نشست دبیران کمیته‌های تخصصی جامعه و سیاست، دین و فرهنگ، علم و فناوری و اقتصاد و همچنین نمایندگان محمدباقر قالیباف و باقری لنکرانی که در جلسه حضور داشتند به ارائه نظرات خود پرداختند.

یادآور می‌شود در حالی که خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) رسانه جهاددانشگاهی است به طور رسمی به این نشست دعوت نشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.