کاستا فوتبال زیبا دوست داشت، کاسمیرو نتیجه گر است

۲۷ آبان ،

والری الکسانیان گفت: ارمنستان تنها ۸ تیم دارد و پول خوبی هم نمی دهند به همین دلیل به ایران آمدند و در لیگ برتر کشور شما فوتبال بازی می کنم.

مدافع ملی پوش تیم صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هدف از فوتبال در ارمنستان بازیکن سازی است به همین دلیل آنها زیاد پول خرج نمی کنند و به بازیکنان پول زیادی نمی دهند آنها بازیکن می سازند و به سایرکشورها تراسنفر می کنند  من خودم سه سال در لیگ برتر بازی کردم.

وی با اشاره به شرایط نامطلوب تیم نفت ادامه داد: نمی دانم چرا نمی توانیم نتیجه مناسب بگیریم. البته مشکل تیم ما یک برد است و اگر به آن برسیم همه چیز حل می شود در شرایط فعلی نیاز به برد داریم چرا که کادر فنی تغییر کرده و تیم کمی بهتر شده است.

الکسانیان در مورد کاستا و تفاوتش با کاسمیرو گفت: کاستا تاکتیک های خیلی خوبی داشت، ولی به درد ایران نمی خورد، به همین دلیل نتوانست نتیجه بگیرد، او فوتبال بعد بود ولی برای ایران از طرف دیگر کاسمیرو خیلی با کاستا فرق می کند و کاملا تغییر سیستم داده است کاسمیرو فقط نتیجه می خواهد و نمی خواهد تیمش فوتبال خوب بازی کند درحالی که کاستا فوتبال زیبا را دوست داشت. با این حال ایرادی که می توان به کاستا گرفت در تمرینات بدن سازی اوست اگر ما بدنسازی خوبی داشتیم، از همه تیم ها امتیاز می گرفتیم چون تاکتیکی ترین تیم لیگ برتر بودیم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.