کاستا: پرسپولیس تیم بزرگی است اما بازی را می بریم/ من و اختلاف با مانوئل؟ قبل از بازی به سمتش می روم و به او خوش آمد می گویم

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در بازی مقابل پرسپولیس به توانایی تک تک بازیکنان خود برای کسب پیروزی در این دیدار اطمینان کامل دارد.
آلبرتو کاستا در جلسه مطبوعاتی پیش از دیدار این تیم با پرسپولیس تهران که عصر روز گذشته در ورزشگاه تختی برگزار شد گفت: این درست است که پرسپولیس تیمی بزرگ و مربی این تیم با تجربه و کاربلد است ولی به توانایی و قابلیت‌های بازیکنانم برای شکست این تیم ایمان دارم.
کاستا هم چنین در خصوص محرومیت رسول نویدکیا و مصطفی صبری در مقابل تیم تهرانی گفت: دو بازیکنی که به جای آنها در زمین حاظر خواهند شد قابلیت ایفای نقش تاثیرگذار را دارند و جواب اعتماد من را خواهند داد.
سرمربی طلایی‌پوشان آبادان در پاسخ به این سوال که آیا از گذشته اختلافی با ژوزه مانوئل سرمربی پرتغالی تیم پرسپولیس دارد؟این واکنش را نشان داد: در ابتدای بازی خواهید دید که به استقبال او خواهم رفت و ورودش را به آبادان خوش آمد خواهم گفت تا ثابت شود با او اختلافی ندارم.
وی ادامه داد: امسال تیم یک دست و یک نواختی را وارد مسابقات کرده‌ایم که این مسئله مهمی است. بازیکنان ما از لحاظ فنی و تاکتیکی در سطح کیفی مشابهی قرار دارند و این به ما کمک خواهد کرد که در کار تیمی بتوانیم موفق ظاهر شویم.
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.