کاشی: خستگی‌ام سبب شد پنالتی نزنم

۲۱ام بهمن ،

مرتضی کاشی در خصوص شکست روز قبل صبای قم مقابل الشباب امارات عنوان کرد: بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند و واقعیت فوتبال همین است که اگر از فرصت‌ها استفاده نکنیم بازی را واگذار می‌کنیم. الشباب دوست داشت که بازی را به ضربات پنالتی بکشاند و در ضربات پنالتی هم عرب‌ها دقت بیشتری داشتند و توانستند به برتری برسند.

به گزارش فارس ، وی در مورد شرایط خود گفت: من تا وقت اضافی نیمه اول خوب بودم از دقیقه ۱۰۰ به بعد کمی خسته شده بودم و شاید همین خستگی سبب شد که پشت ضربه پنالتی قرار نگیرم، البته بازیکنانی که پنالتی زدند به خوبی این کار را کردند. کریم اسلامی هم که ضربه خود را خراب کرد در تمرینات پنالتی‌های خوبی می‌زد و شاید به خاطر کم‌تجربگی و ترسی که داشت این اتفاق افتاد اما باز هم چیزی از ارزش های کریم کم نمی‌کند.

بازیکن صبا در مورد اینکه آیا این تیم با مشکلات مالی روبروست تصریح کرد: نمی‌شود مشکلات مالی را کتمان کرد هم اکنون کل جامعه دچار این مسئله می باشند. شاید حق و حقوق ما دیر پرداخت شده باشد اما تأثیری در عملکرد ما نخواهد داشت قبل از بازی قرار بود ۲۰ درصد قراردادها پرداخت شود که به نقل از بختیاری‌زاده این موضوع به پس از بازی موکول شد.

کاشی در مورد اینکه آیا محسن بیات پس از بازی با صمد مرفاوی درگیر شده است یادآور شد: من در آن زمان در حال دوش گرفتن بودم و چیزی ندیدم اما از بازیکنان و اشخاصی که در آن صحنه حضور داشتند شنیدم که بیات با مرفاوی درگیری لفظی پیدا کرده و شرایط بدی هم پیش آمده است. کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه صبا دست او را گرفته و از رختکن بیرون برده و پس از آن محسن ورزشگاه را ترک کرد. چنین اتفاقی رخ داد اما از ریز جزئیات آن خبر ندارم زمانی که این موضوع را شنیدم من هم شوکه شدم.

وی دربارهٔ ادامه روند صبا در لیگ برتر گفت: امیدوارم که این باخت از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کم سن و سال ما تأثیر نداشته باشد و بتوانیم در ادامه لیگ برتر نتایج لازم را کسب کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.