کاظمی‌نژاد: فدراسیون وزنه‌برداری باید نقش پررنگی را در اتفاق‌های اخیر ایفا کند

۲۹فروردین۱۳،

عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری معتقد است، فدراسیون باید در رفع برخوردها و اتفاق‌های به وجود آمده در وزنه‌برداری نقش پررنگی ایفا کرده و میان دو طرف تعامل به وجود آورد.

محمدرضا کاظمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: از صحبت‌های کوروش باقری و بهداد سلیمی به درستی متوجه نشدیم، جریان چیست اما تنها در این میان برای خانواده وزنه‌برداری نگران شدم؛ چرا که این اتفاقات و تنش‌های به وجود آمده تنها سبب آسیب دیدن وزنه‌برداری می‌شود. به نظرم هر دو طرف باید خویشتن‌داری کنند و به عنوان یک خانواده ورزشی به یکدیگر نگاه کنند. در این میان فدراسیون وزنه‌برداری نیز باید نقش پررنگی داشته باشد و با ایجاد تعامل میان ورزشکاران و مربی هر دوی آنها را حفظ کند و در صورتی که نمی‌تواند تعامل ایجاد کند، باید تصمیمی بگیرد که هر دو طرف بتوانند همانند قبل در کنار یکدیگر کار کنند.

کاظمی‌نژاد با بیان این‌که نباید شیرینی مدال‌های کسب شده در المپیک را از بین برد، تصریح کرد: با برافراشته شدن پرچم ایران در المپیک در بسیار از اشخاص انگیزه مضاعفی به وجود آمد. بنابراین شایسته نیست با به وجود آمدن این اتفاقات خاطر مردم آزرده شود. بنابراین به هر دو بزرگوار نصیحت می‌کنم که وزنه‌برداری ایران سابقه‌ای نزدیک به یک قرن دارد و زیبنده نیست که در کوچه و بازار به وزنه‌برداری همانند یک سریال تلویزیونی نگاه کنند. در حالی که ارزش آن بیشتر از اینهاست. از سوی دیگر، با به وجود آمدن این برخوردها و اتفاقات آمار جمعیتی وزنه‌برداری نیز کم می‌شود که ضربه آن را سه، چهار سال دیگر خواهیم خورد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.