کاله مقتدرانه از سد چین گذشت

۰۵اردیبهشت،

تیم والیبال کاله مازندران در چهارمین بازی خود در رقابتهای باشگاه های آسیا از سد لیونینگ چین هم گذشت.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، در روز پنجم رقابتهای والیبال باشگاه های مردان آسیا که به میزبانی تهران و در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی در حال برگزاری است، تیم کاله مازندران با پیروزی ۳ بر صفر مقابل لیونینگ چین علاوه بر کسب چهارمین برد پیاپی خود خط و نشان سختی را برای سایر مدعیان کشید.

در این بازی کاله با ترکیب زرینی، موسوی، قرا، غلامی، علیزاده، پتکوویچ و قائمی بازی را آغاز کرد. بازیکنان کاله در ست اول و در همان ابتدا بازی را با قدرت آغاز کردند اما نماینده چین که می دانست کار سختی را در پیش دارد با امتیازا آوری مداوم، پا به پای تیم کاله حرکت کرد. اما در تمام دقایق بازی برتری از آن کاله بود تا ست اول با نتیجه ۲۵-۱۷ به پایان برسد.

اما در ست دوم سبز پوشان کاله بدون دادن فرصت به تیم حریف امتیازها را یکی پس از دیگری کسب کردند تا با اختلاف امتیاز قابل توجهی و با آرامش این ست را با نتیجه ۲۵-۱۷ به پایان ببرند. در این ست بهروز عطایی سرمربی این تیم، نریمان نژاد را در دقایقی به جای پتکوویچ به میدان فرستاد.

در ست سوم لیونینگ که می دانست تنها یک قدم به شکستش مانده با قدرت مقابل کاله بازی و تا امتیاز ۹ هم امتیاز با نماینده ایران حرکت کرد. در این بین بهروز عطایی با همان ترکیب اولیه بازی را اداره کرد و پتکوویچ با مهیا کردن موقعیت های حمله مناسب، زمینه امتیازآوری برای هم تیمی هایش را فراهم کرد تا قرا، موسوی و دفاع های  این تیم سرعت بیشتری در کسب امتیازات داشته باشند. در این ست هم بازیکنان کاله ۲۵-۱۹ بر حریف خود غلبه کردند تا پیروزی قاطعانه دیگری مقابل رقبای خود به دست آورند.

قضاوت این بازی را ین وانگ از چین تایپه به عنوان داور اول و زیلا هنا از لبنان به عنوان داور دوم بر عهده داشتند.

در دور دوم رقابتهای والیبال باشگاه های آسیا هشت تیم برتر به صورت ضربدری (گروه A  با C و گروه B با D) با هم مسابقه می دهند تا در پایان این دور از چهره چهار تیم برتر رونمایی شود.
 
نتیجه کامل این بازی به شرح زیر است:
لیونینگ چین – کاله مازندران
(۲۵-۱۷ ، ۲۵-۱۷، ۲۵-۱۹)/آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.