کامرون از خانم اول وزیر خواست عکس جنجالی‌اش را به حراج بگذارد+عکس

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

نخست‌وزیر انگلیس از همتای دانمارکی‌اش خواست تا عکسی را که با رئیس‌جمهور آمریکا در مراسم یادبود ماندلا دارند، حذف نکند و آن را برای خیریه به حراج بگذارد!

 به نقل از خبرگزاری فرانسه، تصویری که هله تورنینگ اشمیت، اول‌وزیر دانمارک در مراسم یادبود نلسون ماندلا، رهبر ضدآپارتاید آفریقای جنوبی از خودش در کنار همتای انگلیسی‌اش، دیوید کامرون و باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا گرفت، به گونه‌ای احترام به ماندلا را زیرسوال برده و جنجال بسیاری در رسانه‌ها به پا کرد.

در همین راستا، روزنامه ساندی تایمز انگلیس گزارش داد که کامرون در یک گفت‌وگوی خصوصی تلاش کرده است تا اشمیت را به فروش این عکس ترغیب کند.

به گفته یک منبع از مقر اول‌وزیری انگلیس، اول وزیر دانمارک می‌خواست این تصویر را حذف کند اما کامرون به او گفت که می‌توان از آن پول بسیاری به دست‌ آورد.

تورنینگ نیز در گفت‌وگو با رسانه‌های داخلی دانمارک گفت: عکس بسیار خوبی نیست، اما به نظر من نا بجا نبود. من هم آن روز فکر کردم که این نوعی سرگرمی است. درست است که غمگین بودیم، اما آنجا یک جشن برگزار می‌شد.

در این شرایط کامرون دستاویز بهتری برای تبرئه خود یافته و با توجه به اینکه تورنینگ عروس رهبر سابق حزب کارگر انگلیس است، گفت: وقتی کسی از اعضای خانواده نیل کیناک (رهبر سابق حزب کارگر انگلیس) از من می‌خواهد که با هم عکس بگیریم، من نیز رسم ادب را به جا آورده و قبول می‌کنم!


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.