«کامیون‌زاده» و «مهم‌زاده» در سری دوم «آقا معلم و بچه‌ها» حضور می‌یابند

۳ م دیماه ،

با ساخت انیمشن «آقا معلم و بچه‌ها»:

سینماپرس-گروه تلویزیون/ سید حامد حسینی، طراح و مجری طرح انیمشن «آقا معلم و بچه‌ها» گفت: سری دوم انیمشن «آقا معلم و بچه‌ها» در مرحله پیش تولید است و در آن شخصیت هایی همچون همچون کامیون زاده، چاقول زاده، مهم زاده، سر سام زاده، برادر مهم زاده، سرایت زاده و … حضور دارند.

سید حامد حسینی، طراح و مجری طرح انیمشن «آقا معلم و بچه‌ها۲» در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس گفت: فیلم نامه این کار آماده شده است و درحال حاضر در مرحله پیش تولید است و تا چند روز آینده تولید آن آغاز می گردد.

وی در خصوص خلاصه داستان این انیمیشن بیان کرد: قصه‌های این مجموعه در مدرسه‌ای روستایی در مناطق کوهستانی، جنگلی به وقوع می‌پیوندد. مدرسه‌ای که یک معلم و پنج کلاس ابتدایی دارد.معلم روستا به نام آقا معلم مسؤولیت اداره مدرسه و تدریس کلاس‌ها را به عهده دارد و هر روز اتفاق جالب و آموزنده‌ای رخ می‌دهد و قصه‌ها حول آن محور تشکیل می‌شود، موضوعاتی با فضای اجتماعی که خاص این سن بوده و در قالب داستان‌های مستقل با نگاهی طنزگونه کاراکترها و بک‌راندها از ویژگی خاص این مجموعه بوده و از خاصیت فانتزی به خوبی در کار استفاده شده است.

حسینی در اعلام عوامل تولید این انیمیشن اظهار داشت: انیمشن «آقا معلم و بچه‌ها۲» قرار است به کارگردانی علی درخشی و بر اساس فیلم نامه ای از هادی رحیمی و علی درخشی و به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا در ۲۶ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای تولید شود.موسیقی این انیمیشن را علی میرآقاسی تهیه می کند.

مجری طرح انیمشن «آقا معلم و بچه‌ها۲» با اشاره به نحوه نام‌گذاری شخصیت‌ها و لهجه‌ی مورد نظر کاراکترها در این انیمیشن اضافه کرد: از شخصیت های این انیمیشن می توان به «آقا اجازه» (معلم مدرسه)، «خانم قدقد» (مرغ) و شخصیت هایی همچون کامیون زاده، چاقول زاده، مهم زاده، سر سام زاده، برادر مهم زاده، سرایت زاده و … اشاره کرد.

گفتنی است، سری اول انیمیشن «آقا معلم و بچه ها» به کارگردانی علی درخشی و به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا در ۲۶ قسمت ۱۲ دقیقه ای با تکنیک کات اوت مراحل تولید خود را به پایان رسانده و هم اکنون آماد پخش از شبکه پویا است.

انتهای پیام/ع.ت – ب. ب

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۳۶۱


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.