کاهش ارزش معاملات در بازارهای مالی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

۱۳خردادماه،

شاخص سهام طی معاملات در اکثر بازارهای مالی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اکثر بازارهای مالی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را باکاهش شاخص ها و حجم معاملات سپری کردند این در حالی است که بورس عربستان سعودی شاهد افزایش شاخص ها بود.

در معاملات روز یکشنبه در بازار مالی کویت بیش از ۵۲۱ میلیون و ۱۰۰ هزار سهم به ارزش ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار دینار معامله شد که شاخص سهام در این بورس بیش از ۶٫۷۹ واحد کاهش یافت.

هم چنین بیش از ۱۳ میلیون و ۲۱۲ هزار سهم به ارزش ۴۵۲ میلیون و ۵۸۸ هزار ریال در بازار مالی قطر داد و ستد شد که شاخص سهام در این بورس بیش از ۱٫۲۲ واحد کاهش یافته و شاخص کل سهام در بازار مالی قطر به ۹۲۳۹٫۲۲ واحد رسید.

طی این معاملات در بازار مالی مسقط بیش از ۴۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار سهم به ارزش ۸ میلیون و ۴۷۰ هزار ریال معامله شد که شاخص سهام در بورس عمان بیش از ۸٫۹۵ واحد کاهش یافته و شاخص کل سهام در بازار مالی مسقط به ۶۴۰۸٫۸۸ واحد رسید.

در بازار مالی عربستان سعودی بیش از ۳۳۶ میلیون سهم به ارزش هفت میلیارد و ۹۷ میلیون ریال معامله شد که شاخص سهام در این بورس بیش از ۳۶٫۹۵ واحد افزایش یافته و شاخص کل سهام در بازار مالی عربستان سعودی به ۷۴۴۲٫۱۴ واحد رسید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.