کاهش تخلفات نام نویسی در مدارس کشور

جام جم آنلاین: مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات اموزش و پرورش گفت : تخلفات نام نویسی مدارس به کمتر از چهار درصد کاهش یافت .

قاسم مستقیم تصریح کرد: میزان تخلفات نام نویسی مدارس ، دو سال پیش ۱۴ و نیم و پارسال ۶ و نیم درصد بود ، که امسال به رقم کمتر از چهار درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه بازرسان اموزش و پرورش تاکنون از ۶۵ درصد مدارس بازدید کرده اند ، گفت : بیشترین میزان تخلفات مربوط به حضور نداشتن مدیران در مدارس به هنگام نام نویسی ، اطلاع رسانی نکردن و درخواست نام نویسی در خارج از محدوده جغرافیایی محل سکونت دانش آموزان بوده است .

مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات اموزش و پرورش با اشاره به این که رعایت نکردن میزان شهریه مصوب بیشترین مورد تخلف مدارس غیر دولتی است ،گفت : برخی مدارس غیردولتی درباره میزان شهریه مصوب ، اطلاع رسانی نکرده بودند ، که علاوه بر تذکر شفاهی وکتبی ، این تخلف درپرونده مدیران این مدارس درج شد.

وی میزان تخلف دریافت شهریه بابت نام نویسی در مدارس دولتی را انگشت شمار دانست و گفت : در برخورد با هشت مورد از این تخلفات ، تذکر دادیم که بی توجهی به تذکرات به برکناری مدیران متخلف منجر شد.

مستقیم همچنین درباره وضعیت ثبت نام دانش اموزان در مدارس اضافه کرد : ثبت نام دانش اموزان ابتدایی و راهنمایی در مدارس به اتمام رسیده است .

وی افزود : ثبت نام ۱۵ درصد دانش اموزان دبیرستانی هنوز باقی مانده است که در حال ثبت نام آنان هستیم.(واحد مرکزی خبر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.