کاهش جزئی قیمت خودرو در بازار با پایین آمدن قیمت‌های کارخانه

۲۶م اسفند ،

هر چند اعلام قیمت جدید کارخانه‌ای خودروهای داخلی سبب پایین آمدن قیمت‌ها در بازار شده است، اما این اتفاق در شرایطی افتاد که چند روز بیشتر تا آغاز سال جدید باقی نمانده و در این روزها خرید خودرو برای مردم اولویتی ندارد و بیشتر به دنبال خرید شب عید می باشند.

در این وضعیت و با وجود رکود بازار خودرو، قیمت هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار با کاهش ۲٫۵ میلیون تومانی به ۳۳٫۵ میلیون تومان رسیده است.

همچنین قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با افت ۲ میلیون تومانی، به ۴۰ میلیون تومان رسیده است و در مورد پژو ۲۰۶ صندوق‌دار مدل v8 نیز می‌توان به کاهش ۲ میلیون تومانی قیمت این خودرو در بازار و عرضه آن به قیمت ۴۳ میلیون تومان اشاره کرد.

قیمت پژو ۲۰۶ صندوق‌دار مدل v9 نیز با افت یک میلیون تومانی به ۵۱ میلیون تومان در بازار رسیده است.

در روزهای اخیر، پژو پارس سال افت قیمت ۵۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده و در حال حاضر در بازار ۳۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

 

* افت ۲٫۵ میلیون تومانی قیمت تندر

در مورد تندر ۹۰ مدل e1 ایران خودرو نیز باید به کاهش ۲٫۵ میلیون تومانی قیمت این خودرو در بازار و عرضه آن به قیمت ۲۹ میلیون تومان اشاره کرد. قیمت مدل e2 این خودرو نیز با کاهش ۲ میلیون تومانی به ۳۲ میلیون تومان رسیده است.

در این مدت، سمند ال ایکس افت قیمت ۵۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده و قیمت این خودرو به ۲۴ میلیون تومان رسیده است.

در مورد قیمت محصولات سایپا نیز می‌توان به کاهش یک میلیون تومانی قیمت سایپا ۱۳۱ مدل sx و عرضه آن به قیمت ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اشاره کرد.

افت قیمت سایپا ۱۱۱ مدل sx نیز در روزهای اخیر یک میلیون تومان بوده و قیمت این خودرو به ۱۷ میلیون تومان رسیده است.

این روزها سایپا ۱۳۲ مدل sx هم در بازار ۱۶٫۵ میلیون تومان معامله می‌شود که افت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی قیمت این خودرو را نشان می‌دهد.

 

* کاهش یک میلیون تومانی قیمت مگان

در مورد تندر ۹۰ مدل e2 پارس خودرو نیز می‌توان به کاهش ۲ میلیون تومانی قیمت این خودرو و عرضه آن به قیمت ۳۴ میلیون تومان اشاره کرد.

مگان و ماکسیما نیز طی روزهای اخیر افت قیمت یک میلیون تومانی را شاهد بودند و در حال حاضر این خودروها به ترتیب ۸۰ و ۱۱۱ میلیون تومان به خریداران عرضه می‌شوند.

در مورد قیمت خودروهای خارجی می‌توان به کاهش ۳ میلیون تومانی قیمت اپتیما و عرضه آن به قیمت ۱۴۲ میلیون تومان در بازار اشاره کرد.

قیمت سایر خودروها در روزهای اخیر تغییری را تجربه نکرده است.

قیمت نمایندگی و بازار انواع خودرو در جدول قیمت خودرو خبرگزاری فارس قابل ملاحظه است.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : شنبه ۲۶ اسفند ماه
ساعت ارسال : ۱۱:۴۵


منبع:مجله ماشین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.