کاهش فروش خودرو در بزرگترین بازار اروپا

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 کاهش فروش خودرو در بزرگترین بازار اروپا

کاهش فروش خودرو در بزرگترین بازار اروپا

ممتازنیوز: فروش خودروهای نو در آلمان که بزرگترین بازار خودرو اروپاست ، ماه ژوئن کمتر از ماه قبل از آن کاهش یافت.

وضع بازار خودرو آلمان بازتابی از وضع دیگر بازارهای بزرگ خودرو در منطقه یورو است و این امیدواری را تقویت می کند که رکود پنج ساله احتمالا رو به پایان است.
به گزارش خبرگزاری رویترز از هامبورگ/ برلین ، یک منبع صنعت خودروسازی روز سه شنبه به رویترز گفت ثبت خودروهای نو در آلمان ، که زادگاه خودروهایی مانند فولکس واگن ، دایملر و بی ام دبلیو است ، ماه قبل در مقیاس سالانه ۵ درصد کاهش یافت. این منبع افزود فروش خودرو در آلمان در شش ماه قبل نیز حدود ۸ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.
میزان فروش خودرو در آلمان ماه مه در مقایسه با ماه مه سال قبل ۱۰ درصد کاهش داشت که کاهش سالانه خودرو را در این کشور به ۹ درصد رساند.
ثبت خودروهای نو در کشورهای ایتالیا ، اسپانیا و فرانسه که آمار آن روز دوشنبه انتشار یافت نشان داد روند کاهش فروش در کشورهای اروپایی بیشتر تحت تاثیر بحران بدهی مزمن منطقه قرار گرفته است.
کاهش درآمد خانواده ها و افزایش بیکاری سبب شده است مصرف کنندگان در بیشتر بخش های اتحادیه اروپا تمایلی برای خرید اقلام بزرگ نشان ندهند و بازار خودرو پس از پنج سال انقباض ، در حال نزدیک شدن به راکدترین دوره خود در دو دهه قبل است.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.